Reklama
Rozwiń
Reklama

Piotr Łebek: Walka o znaki w Radiowej Trójce („Manniak po ciemku”)

Audycja radiowa oraz jej nazwa ucieleśnia symbolicznie określone wartości, wciąga słuchacza do społeczności o określonych poglądach.

Aktualizacja: 30.11.2020 09:25 Publikacja: 30.11.2020 09:03

Piotr Łebek: Walka o znaki w Radiowej Trójce („Manniak po ciemku”)

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

Z pewnym zdziwieniem, ale i zaciekawieniem, przeczytałem artykuł na portalu money.pl pl. „Radiowa "Trójka". Nazwy audycji Manna, Metza i kilka innych pod ochroną".

Czy nie jest dziwnym, że Radiowa Trójka 3 sięga po dziedzictwo kulturowe dziennikarzy, którzy odeszli z rozgłośni w oparach niejednokrotnie (ich zdaniem) skandalu np. „Manniak po ciemku" Wojtka Manna?

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Uderzając w Żurka, trafił w neosędziów
Opinie Prawne
Rafał Sikorski: Jak to jest z tymi patentami w branży farmaceutycznej
Opinie Prawne
Michał Szułdrzyński: KSeF to dodatkowe miliardy w budżecie, ale i wielkie zagrożenia
Opinie Prawne
Prof. Marek Safjan: Jak wydobyć się z zapaści państwa prawa?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama