Reklama

Przedsiębiorcy: Dojne krowy systemu

Kilkanaście milionów Polaków - właściciele małych i średnich firm oraz ich rodziny - pozostaje bez politycznej reprezentacji swoich interesów. Wraz z kolejnymi wyborami to się niestety nie zmieni - pisze filozof i przedsiębiorca.

Aktualizacja: 15.09.2019 08:34 Publikacja: 12.09.2019 19:03

Przedsiębiorcy: Dojne krowy systemu

Foto: Adobe Stock

Nie ma chyba drugiej tak licznej i tak marginalizowanej grupy społecznej. Mimo kluczowej roli, jaką odgrywają w gospodarce, ich interesy są zawsze na dalekim miejscu. Mało tego, w perspektywie planowania kolejnych budżetów stają się oni bezpośrednimi sponsorami socjalnych programów lansowanych przez partie. Przedsiębiorcy – bo o nich mowa – od czasu transformacji ustrojowej są konsekwentnie ignorowani przez największe ugrupowania.

Każdy rząd wylicza...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Czaputowicz: W sprawie reparacji Karol Nawrocki chce realizować program Niemiec i „Gazety Wyborczej”
Opinie polityczno - społeczne
Były szef Agencji Wywiadu: Pierwsza linia obrony przed dronami powinna być daleko od Polski
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki musi szybko dojrzeć po reakcji Donalda Trumpa
Opinie polityczno - społeczne
Bogusław Chrabota: Polska potrzebuje tarczy wymierzonej w dezinformację. PAP ma na to pomysł
Opinie polityczno - społeczne
Marek A. Cichocki: Od reparacji mogą zależeć relacje między Polską i Niemcami
Reklama
Reklama