Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.05.2018 21:00 Publikacja: 20.05.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Co musi mieć miasto, by nazwać je zielonym? Parki i zieleń? Czyste powietrze? Dobry transport publiczny i ścieżki rowerowe? Skuteczną gospodarkę odpadami? Zaangażowanych mieszkańców? A może wszystkiego po trochu?
Stworzenie miasta rozwijającego się w sposób zrównoważony i przyszłościowy wymaga czasu, wizji i inwestycji – ale także przekonania do tego projektu polityków, mieszkańców oraz firm. Tegoroczna edycja Zielonego Tygodnia, największego dorocznego europejskiego wydarzenia ekologicznego, odbywającego się w dniach 21–25 maja, będzie w całości poświęcona dążeniu ku idei zielonego miasta. Omawiane będą m.in. unijne środki wspierające poprawę jakości życia i pracy w miastach, a także proponowane rozwiązania prawne w zakresie jakości powietrza, ograniczenia hałasu, ochrony przyrody i bioróżnorodności oraz oczyszczania wody i gospodarki odpadami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
W 2024 roku po raz pierwszy przekroczyliśmy globalny próg 1,5°C ocieplenia względem epoki przedprzemysłowej. Ten...
Nowy impuls rozwojowy może Polsce przynieść tylko gospodarka oparta na kompetencjach, kapitale technologicznym i...
Afera wokół dotacji dla firm z branży HoReCa zatacza coraz szersze kręgi. Dawno przekroczyła rozmiary, na jakie...
Jestem niezwykle wdzięczny panu prezydentowi za to, że – niezależnie od intencji – położył na stole kwestię przy...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas