Reklama

W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Nowa marka to tylko część zmian. Inwestor polskiej sieci chce też rozwijać logistykę, marki własne i ofertę sklepów – zapowiada Rob Philipson odpowiedzialny za rynek polski z ramienia Spar Group Ltd., właściciela firmy Piotr i Paweł.

Publikacja: 13.06.2019 21:00

W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Foto: materiały prasowe

Kiedy rebranding sklepów Piotr i Paweł na Spar?

Przejęcie sieci Piotr i Paweł przez Spar Group Ltd. wymaga jeszcze zgody UOKiK, co oznacza, że nasze plany dotyczące przyszłości firmy Piotr i Paweł są uzależnione od zgód odpowiednich urzędów. Czekamy również na decyzję sądu w Amsterdamie w sprawie licencji Spar, którą powinniśmy poznać w ciągu kilku tygodni. To postanowienie będzie miało wpływ na harmonogram realizacji naszych planów dotyczących rynku polskiego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Reklama
Reklama