W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Nowa marka to tylko część zmian. Inwestor polskiej sieci chce też rozwijać logistykę, marki własne i ofertę sklepów – zapowiada Rob Philipson odpowiedzialny za rynek polski z ramienia Spar Group Ltd., właściciela firmy Piotr i Paweł.

Publikacja: 13.06.2019 21:00

W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Foto: materiały prasowe

Kiedy rebranding sklepów Piotr i Paweł na Spar?

Przejęcie sieci Piotr i Paweł przez Spar Group Ltd. wymaga jeszcze zgody UOKiK, co oznacza, że nasze plany dotyczące przyszłości firmy Piotr i Paweł są uzależnione od zgód odpowiednich urzędów. Czekamy również na decyzję sądu w Amsterdamie w sprawie licencji Spar, którą powinniśmy poznać w ciągu kilku tygodni. To postanowienie będzie miało wpływ na harmonogram realizacji naszych planów dotyczących rynku polskiego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: „Szóstka dla premiera”