Reklama

Anita Błaszczak: Jednym promocja, drugim rozpacz

Rząd zadbał, by tegoroczne święto promocyjnych zakupów było rekordowe. Również rekordowy – tyle że spadek – mogą z kolei zaliczyć turystyka i gastronomia.

Publikacja: 23.11.2020 21:00

Anita Błaszczak: Jednym promocja, drugim rozpacz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Formalnie Black Friday, czyli amerykański początek sezonu świątecznych zakupów, przypada w 2020 roku 27 listopada. Jednak nad Wisłą nic nie stoi na przeszkodzie, by świętować „czarnopiątkowe" promocje już od października. Pierwsze reklamy cenowych okazji pod hasłem Black Friday pojawiły się już pod koniec minionego miesiące. W rezultacie mamy już nawet nie Black Friday, nie Black Week, ale cały Black Month. I będzie to długi miesiąc, bo odmrażane 28 listopada centra handlowe zapewne postarają się jeszcze w kolejnym tygodniu zawalczyć o klientów promocjami. Decyzja rządu o otwarciu galerii handlowych przed świętami pomoże im choćby częściowo odrobić listopadowe straty.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama