Reklama

Anita Błaszczak: Jednym promocja, drugim rozpacz

Rząd zadbał, by tegoroczne święto promocyjnych zakupów było rekordowe. Również rekordowy – tyle że spadek – mogą z kolei zaliczyć turystyka i gastronomia.

Publikacja: 23.11.2020 21:00

Anita Błaszczak: Jednym promocja, drugim rozpacz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Formalnie Black Friday, czyli amerykański początek sezonu świątecznych zakupów, przypada w 2020 roku 27 listopada. Jednak nad Wisłą nic nie stoi na przeszkodzie, by świętować „czarnopiątkowe" promocje już od października. Pierwsze reklamy cenowych okazji pod hasłem Black Friday pojawiły się już pod koniec minionego miesiące. W rezultacie mamy już nawet nie Black Friday, nie Black Week, ale cały Black Month. I będzie to długi miesiąc, bo odmrażane 28 listopada centra handlowe zapewne postarają się jeszcze w kolejnym tygodniu zawalczyć o klientów promocjami. Decyzja rządu o otwarciu galerii handlowych przed świętami pomoże im choćby częściowo odrobić listopadowe straty.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ekspert: Zabranie 800+ Ukraińcom to zła wiadomość także dla polskich pracowników
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Trudne czasy dla ministra finansów
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama