Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.11.2020 21:00 Publikacja: 23.11.2020 21:00
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Formalnie Black Friday, czyli amerykański początek sezonu świątecznych zakupów, przypada w 2020 roku 27 listopada. Jednak nad Wisłą nic nie stoi na przeszkodzie, by świętować „czarnopiątkowe" promocje już od października. Pierwsze reklamy cenowych okazji pod hasłem Black Friday pojawiły się już pod koniec minionego miesiące. W rezultacie mamy już nawet nie Black Friday, nie Black Week, ale cały Black Month. I będzie to długi miesiąc, bo odmrażane 28 listopada centra handlowe zapewne postarają się jeszcze w kolejnym tygodniu zawalczyć o klientów promocjami. Decyzja rządu o otwarciu galerii handlowych przed świętami pomoże im choćby częściowo odrobić listopadowe straty.
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Podatek od handlu może pójść w górę i objąć internet. Podatki sektorowe to wygodne dla polityków narzędzie. Wybo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Nasz kraj nie może być zależny od mocarstw technologicznych. Jak tego uniknąć i wzmocnić naszą suwerenność cyfrową?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas