Reklama
Rozwiń
Reklama

Kobiety chcą działać skutecznie

Jak przyciągnąć panie do zawodów technicznych w ogóle, a w szczególności do cyberbezpieczeństwa? Muszą czuć, że da im to możliwość praktycznego wpływu na otoczenie.

Publikacja: 09.03.2020 02:00

Uczelnie powinny zmienić podejście do kierunków technicznych, a firmy – sposób prezentacji ofert pra

Uczelnie powinny zmienić podejście do kierunków technicznych, a firmy – sposób prezentacji ofert pracy oraz opracowywać ścieżki rozwoju zawodowego dla kobiet. To może zachęcić je do studiów technicznych – wskazywali uczestnicy dyskusji

Foto: Fotorzepa

O kompetencjach kadr w branży cyberbezpieczeństwa w Polsce, dużym zapotrzebowaniu na specjalistów, a także o tym, jak zachęcać kobiety, zarówno te stojące przed wyborem zawodu, jaki i te mające już doświadczenie w innych dziedzinach, do podjęcia pracy w tym zawodzie, rozmawiali w redakcji „Rzeczpospolitej" uczestnicy debaty o zwiększaniu udziału kobiet w branży cyberbezpieczeństwa.

Potrzeba jasnych ścieżek rozwoju kariery

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jak zbudować energetykę rozproszoną w Polsce
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama