Reklama

Łódź wyznacza nowe trendy

"Weekendy w Łodzi pozdrawiają całą Polskę" - tak Łódź będzie wkrótce zachęcać mieszkańców miast do odwiedzin. W 19 telewizjach wyemitowane zostaną reklamowe spoty. Pomysł na reklamę jest niecodzienny – sami mieszkańcy Łodzi będą w niej przemawiać do Polaków.

Publikacja: 17.05.2014 12:45

Łódź wyznacza nowe trendy

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Red

Do jakiej Łodzi będzie to zaproszenie? Też do niecodziennej.

Jeśli ktoś zastanawia się jak tam dotrzeć na weekendowy wypad powinien wybrać – jeśli ma wybór – samochód. Główny dworzec jest rozebrany, a jeśli turysta trafi koleją na stację Łódź Widzew czeka go mało ciekawa podroż z gierkowskiego blokowiska do remontowanego centrum miasta.

Jeśli ktoś chce się wybrać na Piotrkowską,  powinien zabrać mocne obuwie i liczyć się ze żmudnym spacerem. Ulica jest bowiem w generalnym remoncie – na ważnych turystycznie odcinkach to teraz po prostu zwykła droga bez chodników, przypominająca podmiejskie szutrowe szlaki.

Osoby w latach, które pamiętają czasy, gdy do łódzkiego domu towarowego Central zjeżdżały wycieczki z całej Polski po ciuchowe zakupy – a może same w nich uczestniczyły – nie powspominają dawnych czasów w okolicach skrzyżowania Piotrkowskiej z Mickiewicza, gdzie stoi Central. Tam też wielkie wykopy, bo powstaje łódzka trasa W-Z. O spacerowaniu mowy nie ma. Ci zaś, którzy na hasło Łódź reagują odzewem Manufaktura – będą usatysfakcjonowani. Tam remontu nie ma.

Zwykle rodzina zaprasza gości po remoncie. Trochę się sama pochwali, trochę  liczy na satysfakcję gdy goście docenią wykonane roboty. Podobnie robią państwa organizujące np. wielkie zawody sportowe – najpierw budują hotele, drogi i stadiony, potem proszą na sportowe zmagania.

Reklama
Reklama

Łódź wyznacza nowe trendy – wpadnijcie na remont.

Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama