Aktualizacja: 04.03.2015 21:00 Publikacja: 04.03.2015 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jakie są wyniki PayPala w naszym regionie? Jak wypada w nich Polska?
Jeśli brać pod uwagę cały kontynent, rynek e-commerce Europy Środkowo-Wschodniej może być jednym z najmniejszych, ale ma największy wzrost procentowy. Przy dwucyfrowych udziałach Ameryki Północnej, Azji i Pacyfiku oraz Europy Zachodniej nasz region miał niewielki udział w globalnej e-sprzedaży B2C w 2014 r. Jeżeli jednak przyjrzeć się dynamice wzrostu, kraje regionu, z Polską na czele, należą do światowych liderów. Zgodnie z zeszłorocznym raportem E-commerce Europe, Polska ma największy wzrost e-handlu w regionie: średnio 24 proc. Obroty rosły w tym tempie od 2009 r., z 2,5 mld euro do 5,2 mld euro w 2013. W 2014 r. sięgnęły 6,2 mld euro.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Proponujemy trzy bonusy dla seniorów zachęcające do opóźnienia przejścia na emeryturę. Są one osadzone w systemi...
Mamy świetnych naukowców i doskonałe projekty. Tyle że nie widać ich zbytnio w postaci już gotowych i podbijając...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas