Reklama

Poczta Polska musi się zmienić

W małych miejscowościach listonosza wszyscy znają. Relacje z klientami są bezcenne i my je mamy, co daje nam przewagę nad rywalami. Teraz trzeba to przełożyć na zarabianie pieniędzy – mówi prezes Poczty Polskiej Jerzy Jóźkowiak.

Aktualizacja: 23.03.2015 22:23 Publikacja: 23.03.2015 21:00

Poczta Polska musi się zmienić

Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski

Rz Związkowcy z Poczty Polskiej (PP) zgodzili się na nowe warunki wynagrodzenia. Pocztowcy stracą czy zyskają?

W ramach budżetu premiowania trzykrotnie wzrosła kwota, którą wypłacamy za efekty. Do tej pory 75 proc. budżetu było wypłacane w formie tzw. premii jakościowej, niepowiązanej z wynikami pracy. Dziś będzie ona uzależniona od realizowanych przez pracownika zadań oraz wyników spółki. Pracownik będzie wiedział, jaką wagę ma przypisaną do danego zadania, jak jego realizacja jest mierzona i w jaki sposób przekłada się na premię. Gdybyśmy przyłożyli nowy budżet premiowy do wyników spółki za rok 2014, to wypłacilibyśmy 90 proc. tego budżetu, czyli więcej, niż przeznaczaliśmy na premie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama