Reklama
Rozwiń
Reklama

Poczta Polska musi się zmienić

W małych miejscowościach listonosza wszyscy znają. Relacje z klientami są bezcenne i my je mamy, co daje nam przewagę nad rywalami. Teraz trzeba to przełożyć na zarabianie pieniędzy – mówi prezes Poczty Polskiej Jerzy Jóźkowiak.

Aktualizacja: 23.03.2015 22:23 Publikacja: 23.03.2015 21:00

Poczta Polska musi się zmienić

Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski

Rz Związkowcy z Poczty Polskiej (PP) zgodzili się na nowe warunki wynagrodzenia. Pocztowcy stracą czy zyskają?

W ramach budżetu premiowania trzykrotnie wzrosła kwota, którą wypłacamy za efekty. Do tej pory 75 proc. budżetu było wypłacane w formie tzw. premii jakościowej, niepowiązanej z wynikami pracy. Dziś będzie ona uzależniona od realizowanych przez pracownika zadań oraz wyników spółki. Pracownik będzie wiedział, jaką wagę ma przypisaną do danego zadania, jak jego realizacja jest mierzona i w jaki sposób przekłada się na premię. Gdybyśmy przyłożyli nowy budżet premiowy do wyników spółki za rok 2014, to wypłacilibyśmy 90 proc. tego budżetu, czyli więcej, niż przeznaczaliśmy na premie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Wojtyna: Rada Fiskalna – trzeba nadrobić stracony czas
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: List do Św. Mikołaja, który wierzy w wolny rynek
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: Rolnicy zwalczają Mercosur i narażają europejskie bezpieczeństwo
Opinie Ekonomiczne
Iwona Trusewicz: Pieniądze dla Ukrainy: zwyciężył strach i lobby rosyjskie
Opinie Ekonomiczne
Zielony wodór: lekcja z niemieckiego fiaska
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama