Poczta Polska musi się zmienić

W małych miejscowościach listonosza wszyscy znają. Relacje z klientami są bezcenne i my je mamy, co daje nam przewagę nad rywalami. Teraz trzeba to przełożyć na zarabianie pieniędzy – mówi prezes Poczty Polskiej Jerzy Jóźkowiak.

Aktualizacja: 23.03.2015 22:23 Publikacja: 23.03.2015 21:00

Poczta Polska musi się zmienić

Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski

Rz Związkowcy z Poczty Polskiej (PP) zgodzili się na nowe warunki wynagrodzenia. Pocztowcy stracą czy zyskają?

W ramach budżetu premiowania trzykrotnie wzrosła kwota, którą wypłacamy za efekty. Do tej pory 75 proc. budżetu było wypłacane w formie tzw. premii jakościowej, niepowiązanej z wynikami pracy. Dziś będzie ona uzależniona od realizowanych przez pracownika zadań oraz wyników spółki. Pracownik będzie wiedział, jaką wagę ma przypisaną do danego zadania, jak jego realizacja jest mierzona i w jaki sposób przekłada się na premię. Gdybyśmy przyłożyli nowy budżet premiowy do wyników spółki za rok 2014, to wypłacilibyśmy 90 proc. tego budżetu, czyli więcej, niż przeznaczaliśmy na premie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku