Reklama

Trzy lata na transformację T-Mobile

Chcemy się inaczej komunikować z klientem - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską.

Aktualizacja: 29.07.2015 22:26 Publikacja: 29.07.2015 22:00

Trzy lata na transformację T-Mobile

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz: Jeden z pierwszych tygodni pracy na nowym stanowisku spędził pan w USA. Jak tam teraz jest?

Bardzo ciekawie. W Stanford byłem ostatni raz 15 lat temu. Teraz miałem okazję posłuchać moich dawnych profesorów, bardziej siwych, jak opowiadają o przemianie, jaką przeszedł ten kraj. Mam poczucie, że ma on znowu pomysł na samego siebie. Powiedziałbym, że Stany Zjednoczone ponownie się przegrupowały i znowu uciekają Europie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama