Reklama

Trzy lata na transformację T-Mobile

Chcemy się inaczej komunikować z klientem - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską.

Aktualizacja: 29.07.2015 22:26 Publikacja: 29.07.2015 22:00

Trzy lata na transformację T-Mobile

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz: Jeden z pierwszych tygodni pracy na nowym stanowisku spędził pan w USA. Jak tam teraz jest?

Bardzo ciekawie. W Stanford byłem ostatni raz 15 lat temu. Teraz miałem okazję posłuchać moich dawnych profesorów, bardziej siwych, jak opowiadają o przemianie, jaką przeszedł ten kraj. Mam poczucie, że ma on znowu pomysł na samego siebie. Powiedziałbym, że Stany Zjednoczone ponownie się przegrupowały i znowu uciekają Europie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Co polscy politycy wiedzą o gospodarce i dlaczego jest to groźne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: Dylematy finansowania zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Używane, tanio oddam. O co chodzi z amerykańskimi transporterami Stryker?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama