Trzy lata na transformację T-Mobile

Chcemy się inaczej komunikować z klientem - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską.

Aktualizacja: 29.07.2015 22:26 Publikacja: 29.07.2015 22:00

Trzy lata na transformację T-Mobile

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz: Jeden z pierwszych tygodni pracy na nowym stanowisku spędził pan w USA. Jak tam teraz jest?

Bardzo ciekawie. W Stanford byłem ostatni raz 15 lat temu. Teraz miałem okazję posłuchać moich dawnych profesorów, bardziej siwych, jak opowiadają o przemianie, jaką przeszedł ten kraj. Mam poczucie, że ma on znowu pomysł na samego siebie. Powiedziałbym, że Stany Zjednoczone ponownie się przegrupowały i znowu uciekają Europie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne