Trzy lata na transformację T-Mobile

Chcemy się inaczej komunikować z klientem - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską.

Aktualizacja: 29.07.2015 22:26 Publikacja: 29.07.2015 22:00

Trzy lata na transformację T-Mobile

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz: Jeden z pierwszych tygodni pracy na nowym stanowisku spędził pan w USA. Jak tam teraz jest?

Bardzo ciekawie. W Stanford byłem ostatni raz 15 lat temu. Teraz miałem okazję posłuchać moich dawnych profesorów, bardziej siwych, jak opowiadają o przemianie, jaką przeszedł ten kraj. Mam poczucie, że ma on znowu pomysł na samego siebie. Powiedziałbym, że Stany Zjednoczone ponownie się przegrupowały i znowu uciekają Europie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Opinie Ekonomiczne
Ekonomiści z CASE: Brak przełomu w roku przełomu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Przerażające słowo „deregulacja”
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska w erze MAGA: mity o deficycie handlowym z USA
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Chrobry, do boju!
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego dialog społeczny wymaga mocnej reprezentacji?