Reklama
Rozwiń
Reklama

Handel emisjami, a sprawa polska

Ochrona klimatu ma sens i jest skuteczna jedynie wtedy, gdy wszystkie kraje podpiszą się pod dobrowolnie przyjętymi na siebie zobowiązaniami, sprawiedliwymi i proporcjonalnymi do własnych możliwości – pisze doradca prezydenta Pracodawców RP.

Publikacja: 22.03.2016 20:44

Handel emisjami, a sprawa polska

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Obecny kształt Europejskiego Systemu Handlu Emisjami (The EU Emissions Trading System EU ETS) to dla Polski niewyobrażalne koszty liczone w setkach miliardów złotych – których nasz kraj nie będzie w stanie unieść.

Dążenie do zmian tej dyrektywy leży w interesie wszystkich grup społecznych w naszym kraju, dlatego problemem tym zajęła się Rada Dialogu Społecznego, w której Pracodawcy RP należą do najaktywniejszych uczestników, żywotnie zainteresowanych doskonaleniem funkcjonowania naszej gospodarki.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama