Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe modele biznesu wkrótce zmienią sposób walki o klientów

W pięć lat rewolucja cyfrowa wyprze z rynku 40 proc. firm, które mają obecnie silną pozycję w swoich branżach.

Publikacja: 23.03.2016 20:11

Piotr Skirski, dyrektor ds. projektów strategicznych Cisco Poland

Piotr Skirski, dyrektor ds. projektów strategicznych Cisco Poland

Foto: materiały prasowe

Czym jest cyfryzacja? Nie ma jednej obowiązującej definicji. Rozumiana wąsko jest procesem nadawania informacjom formy cyfrowej. Coraz częściej jednak cyfryzacja zaczyna być utożsamiana z wpływem, jaki sama wywiera na rzeczywistość biznesową czy społeczną. Technologie cyfrowe stają się coraz bardziej dojrzałe i wszechobecne. Wiele cyfrowych rozwiązań czy sposobów wykorzystania technologii, które jeszcze trzy lata temu wydawały się wyprzedzać swoją epokę, jest obecnie codziennością.

Cyfryzacja wywołuje zmiany, które redefiniują całe branże. Jak wynika z ogłoszonego w 2015 roku raportu Światowego Centrum na rzecz Cyfrowej Transformacji Biznesu (Global Center for Digital Business Transformation), wspólnej inicjatywy Cisco oraz Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Zarządzania w Lozannie (International Institute of Management Development – IMD), w ciągu najbliższych pięciu lat cyfrowa rewolucja wyprze z rynku około 40 procent firm mających obecnie silną pozycję w swoich branżach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama