Reklama

Sycylijski przykład dla naszych firm

Mój redakcyjny kolega od jakiegoś czasu przynosi do pracy pachnące pomarańcze i grejfruty prosto z Sycylii.

Publikacja: 06.04.2016 22:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Kupuje je bezpośrednio w sycylijskiej spółdzielni rolniczej, która zainwestowała w profesjonalną stronę internetową z e-sklepem i krok po kroku, korzystając z tzw. reklamy szeptanej, zdobywa polski rynek. Mając już sporą grupę odbiorców w Polsce, co jakiś czas zapewnia im świeże dostawy cytrusów i serów własnym transportem. Na pewno taniej niż koszt przesyłki, który ogranicza zagraniczną ekspansję wielu firm w Polsce. Barier jest jednak znacznie więcej, a część z nich to „zasługa" samych przedsiębiorców.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama