Reklama
Rozwiń
Reklama

Jacek Olczak prezes Philip Morris International: Świat bez papierosa? Możliwe

Zaczynałem pracę w firmie tytoniowej i miałem marzenie, że gdy będę już przechodził na emeryturę, to ta firma nie będzie już firmą tytoniową – mówi Jacek Olczak wybrany na stanowisko prezesa Philip Morris International.

Aktualizacja: 20.12.2020 21:30 Publikacja: 20.12.2020 21:00

Jacek Olczak prezes Philip Morris International: Świat bez papierosa? Możliwe

Foto: materiały prasowe

Przeszedł pan do historii, jest pan pierwszym Polakiem, który stanie na czele globalnego koncernu. Jak osiągnąć choćby zbliżony sukces zawodowy? To kwestia predyspozycji? Wykształcenia?

Ukończyłem Uniwersytet Łódzki, który zawsze ciepło wspominam. Natomiast stwierdzenie, że dyplom uczelni X czy Y jest gwarancją międzynarodowej kariery, nie byłoby zbyt trafne. Więc to nie jest kwestia samej uczelni. Studiowałem w tak ciekawych czasach, że jak zaczynałem, to był komunizm, a jak kończyłem, miałem paszport w domu. Czasami trzeba się urodzić w odpowiednim czasie.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama