Jednak o tym, jak przejęcie Opla przez PSA może odbić się na polskim rynku, niekoniecznie zdecydują zmiany organizacyjne. To przede wszystkim auta wystawiane w salonach będą miały wpływ na ocenę marek przez klientów. Udany samochód nakręci bowiem popyt. Z kolei nietrafiony może pogorszyć notowania także pozostałych modeli producenta.
Od stycznia wszystkie trzy marki zanotowały w Polsce zwyżki sprzedaży, przy czym Peugeot i Citroen nawet dwucyfrowe. Ten pierwszy przyciąga zwłaszcza „Samochodem Roku 2017", czyli modelem 3008, oraz jego większym bratem – 5008. Z kolei Citroen mocno liczy na nowego awangardowego C3 Aircrossa. Ale i Opel dysponuje potężnym atutem w postaci Astry, która jest trzecim autem w rankingu najpopularniejszych samochodów na polskim rynku. Dobrze przyjęte zostały również dwie jego nowości: Crossland i Grandland, a także druga generacja flagowca marki – Insigni.