Reklama

Klienci oczekują innowacji od ubezpieczycieli

Media społecznościowe generują mnóstwo informacji, ale nauczenie się ich wykorzystywania to już jest wyższa szkoła – mówi wiceprezes Compensy Rafał Mosionek.

Publikacja: 09.01.2018 20:00

Klienci oczekują innowacji od ubezpieczycieli

Foto: materiały prasowe

Rz: Ubezpieczyciele prześcigają się w informacjach o innowacjach. Compensa niczym się nie chwali. Czy to znaczy, że nic się u was nie dzieje?

Jesteśmy oszczędni w słowach, ale za to staramy się dużo robić w praktyce. Od dłuższego czasu inni ubezpieczyciele chwalą się ciekawymi rozwiązaniami, z których mogą korzystać ich klienci, my wychodzimy z założenia, że to po czynach, a nie deklaracjach należy nas poznać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Stańczuk: Dotychczasowy potencjał wzrostu już wykorzystaliśmy
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: KPO jest sukcesem. Nic tego nie zmieni
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Dziękuję Karolowi Nawrockiemu za euro
Opinie Ekonomiczne
Marek Kowalski, FPP: Domański na czwórkę. Na zachętę. Na wyższe oceny na ministerialnym świadectwie trzeba jeszcze trochę popracować
Opinie Ekonomiczne
Jacek Bartkiewicz: Listy zastawne to potężny impuls dla całej gospodarki
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama