PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” zafundowało pasażerom w środku sezonu turystycznego sytuację jak z PRL-u.

Publikacja: 15.07.2018 21:00

PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Foto: Filip Frydrykiewicz

Od dłuższego czasu sporym wzięciem cieszą się wycieczki w klimacie PRL. Gości z zagranicy pakuje się do dużego fiata i obwozi po Warszawie. Na trasie jest Pałac Kultury i Nauki, jakaś klitka udająca mieszkanie typu M-2 z meblościanką i telewizorem Rubin itd. Ten znakomity pomysł podchwyciły teraz władze lotniska Chopina.

Każdy pasażer Okęcia może się poczuć jak w skansenie Polski Ludowej. Na halach odlotów i przylotów aż 14 sklepów, z których niemal połowa jest zamknięta! Chcesz kupić czekoladki? Musisz polować jak obywatel PRL przed Wigilią. Dobry alkohol? Pytaj w kiosku z gazetami, tam zawsze doradzą. A może i coś spod lady wyciągną. Wody nawet się nie kupi, zresztą w PRL standardem była kranówka. Genialny ruch – tysiące pasażerów z obcych krajów będą po powrocie do domów z przejęciem opowiadać o przeżytych „atrakcjach". To będzie reklama, która lotnisku Chopina towarzyszyć będzie długo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama