Reklama

PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” zafundowało pasażerom w środku sezonu turystycznego sytuację jak z PRL-u.

Publikacja: 15.07.2018 21:00

PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Foto: Filip Frydrykiewicz

Od dłuższego czasu sporym wzięciem cieszą się wycieczki w klimacie PRL. Gości z zagranicy pakuje się do dużego fiata i obwozi po Warszawie. Na trasie jest Pałac Kultury i Nauki, jakaś klitka udająca mieszkanie typu M-2 z meblościanką i telewizorem Rubin itd. Ten znakomity pomysł podchwyciły teraz władze lotniska Chopina.

Każdy pasażer Okęcia może się poczuć jak w skansenie Polski Ludowej. Na halach odlotów i przylotów aż 14 sklepów, z których niemal połowa jest zamknięta! Chcesz kupić czekoladki? Musisz polować jak obywatel PRL przed Wigilią. Dobry alkohol? Pytaj w kiosku z gazetami, tam zawsze doradzą. A może i coś spod lady wyciągną. Wody nawet się nie kupi, zresztą w PRL standardem była kranówka. Genialny ruch – tysiące pasażerów z obcych krajów będą po powrocie do domów z przejęciem opowiadać o przeżytych „atrakcjach". To będzie reklama, która lotnisku Chopina towarzyszyć będzie długo.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Budżetowa hulaj dusza, ale piekło jest
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama