Reklama

PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” zafundowało pasażerom w środku sezonu turystycznego sytuację jak z PRL-u.

Publikacja: 15.07.2018 21:00

PPL – Przepędzić Pasażera Latem

Foto: Filip Frydrykiewicz

Od dłuższego czasu sporym wzięciem cieszą się wycieczki w klimacie PRL. Gości z zagranicy pakuje się do dużego fiata i obwozi po Warszawie. Na trasie jest Pałac Kultury i Nauki, jakaś klitka udająca mieszkanie typu M-2 z meblościanką i telewizorem Rubin itd. Ten znakomity pomysł podchwyciły teraz władze lotniska Chopina.

Każdy pasażer Okęcia może się poczuć jak w skansenie Polski Ludowej. Na halach odlotów i przylotów aż 14 sklepów, z których niemal połowa jest zamknięta! Chcesz kupić czekoladki? Musisz polować jak obywatel PRL przed Wigilią. Dobry alkohol? Pytaj w kiosku z gazetami, tam zawsze doradzą. A może i coś spod lady wyciągną. Wody nawet się nie kupi, zresztą w PRL standardem była kranówka. Genialny ruch – tysiące pasażerów z obcych krajów będą po powrocie do domów z przejęciem opowiadać o przeżytych „atrakcjach". To będzie reklama, która lotnisku Chopina towarzyszyć będzie długo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Reklama
Reklama