Zenon Ziaja: Na razie nie odczuwamy spowolnienia

Nie czuję się też komfortowo jako przedsiębiorca, gdy ciągle słyszę o zmianach przepisów- mówi Zenon Ziaja, prezes największej polskiej firmy kosmetycznej

Aktualizacja: 19.05.2019 21:11 Publikacja: 19.05.2019 21:00

Zenon Ziaja, prezes największej polskiej firmy kosmetycznej

Zenon Ziaja, prezes największej polskiej firmy kosmetycznej

Foto: materiały prasowe

Rz:Co takiego stało się w 2018 r. roku? Zwykle mówił Pan o spokojnym 8-10 proc. wzroście sprzedaży a tu w zeszłym roku sprzedaż Ziai poszła w górę prawie o jedną piątą, choć wzrost rynku kosmetyków w Polsce szacowano na 3-6 proc. Tak duży był efekt 500 +?

Zenon Ziaja;Tego efektu programu 500+ , który miał chyba wpływać głównie na dzietność, nie zauważyliśmy. Sprzedaż w kraju zwiększyła się zresztą tylko o 5 proc., mniej niż w 2017 r. Natomiast ubiegłoroczny wzrost przychodów to wynik ponad dwukrotnego wzrostu eksportu, którym też zbyt mocno się nie zachwycam.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne