Adam Cich, wiceprezes Electroluxu ds. sprzedaży w Azji, Afryce i Australii: Wojny cenowe na rynku AGD już się kończą, klient ma inne potrzeby

W Europie mamy bardzo wysoki udział internetu w handlu sprzętem AGD. Jednak branża największe możliwości rozwoju widzi teraz na Wschodzie – mówi Adam Cich, nowy wiceprezes Electroluxu ds. sprzedaży w Azji, Afryce i Australii.

Publikacja: 09.07.2019 21:00

Adam Cich, wiceprezes Electroluxu ds. sprzedaży w Azji, Afryce i Australii: Wojny cenowe na rynku AGD już się kończą, klient ma inne potrzeby

Foto: materiały prasowe

Po latach zarządzania sprzedażą Electroluxu w naszym regionie przejmuje pan ogromny region z 45 państwami Azji, Afryki i Australii.

Stanowisko obejmuję 1 sierpnia i mówimy tu o dużym i rozległym geograficznie terenie. W Europie wszędzie da się dolecieć w ok. 3 godz., może Kazachstan jest tylko trochę dalej. Teraz z Singapuru, gdzie znajduje się główna centrala Electroluxu na ten region i moje biuro, będę miał większe odległości do pokonania – do Sydney to 7 godzin, a do Afryki jeszcze dalej. Oczywiście nie chodzi o to, aby ciągle siedzieć w samolocie, ale bezpośrednie spotkania z lokalnymi zespołami to też ważna część prowadzenia biznesu. W tak wielkim regionie lokalne centrale Electrolux ma jeszcze w Dubaju, Szanghaju, Sydney i Bangkoku.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację