Reklama

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Nadal widzimy duże możliwości rozwoju – mówi szefowa Coca-Cola Poland Anna Jakubowski.

Publikacja: 15.12.2014 05:13

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Rz: Niedawno minął rok, kiedy po 20 latach przerwy wróciła pani do Polski, aby stanąć na czele Coca-Cola Poland Services. Widać zmiany na lepsze?

Anna Jakubowski: Jestem pozytywnie zaskoczona. I nie chodzi tylko o poprawę infrastruktury czy poziom usług i handlu. Polacy są kreatywni i otwarci na innowacje. Korzystają na tym nie tylko tak duże międzynarodowe firmy jak nasza, ale także mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, których liczba rośnie. Widać też, że Polacy biorą odpowiedzialność za swoje kariery i chcą się rozwijać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marzena Tabor-Olszewska: Noszenie futer to żadna konieczność. To fanaberia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Nowy gatunek poznawczy. Zaufanie w epoce agentów AI
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Krócej znaczy drożej. Pilotaż skróconego czasu pracy to ukryta podwyżka w urzędach
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Niepewność, która uderza w nas wszystkich
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Budżetowa hulaj dusza, ale piekło jest
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama