Reklama

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Nadal widzimy duże możliwości rozwoju – mówi szefowa Coca-Cola Poland Anna Jakubowski.

Publikacja: 15.12.2014 05:13

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Rz: Niedawno minął rok, kiedy po 20 latach przerwy wróciła pani do Polski, aby stanąć na czele Coca-Cola Poland Services. Widać zmiany na lepsze?

Anna Jakubowski: Jestem pozytywnie zaskoczona. I nie chodzi tylko o poprawę infrastruktury czy poziom usług i handlu. Polacy są kreatywni i otwarci na innowacje. Korzystają na tym nie tylko tak duże międzynarodowe firmy jak nasza, ale także mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, których liczba rośnie. Widać też, że Polacy biorą odpowiedzialność za swoje kariery i chcą się rozwijać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Krakowiak: Regulacje nie są lekiem na wszystko
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Bułgaria, czyli o znaczeniu sprawnych instytucji
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Twarda składka (zdrowotna) do zgryzienia
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Prof. Beata Javorcik: Stary wspaniały świat?
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama