Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Nadal widzimy duże możliwości rozwoju – mówi szefowa Coca-Cola Poland Anna Jakubowski.

Publikacja: 15.12.2014 05:13

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Rz: Niedawno minął rok, kiedy po 20 latach przerwy wróciła pani do Polski, aby stanąć na czele Coca-Cola Poland Services. Widać zmiany na lepsze?

Anna Jakubowski: Jestem pozytywnie zaskoczona. I nie chodzi tylko o poprawę infrastruktury czy poziom usług i handlu. Polacy są kreatywni i otwarci na innowacje. Korzystają na tym nie tylko tak duże międzynarodowe firmy jak nasza, ale także mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, których liczba rośnie. Widać też, że Polacy biorą odpowiedzialność za swoje kariery i chcą się rozwijać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama