Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Nadal widzimy duże możliwości rozwoju – mówi szefowa Coca-Cola Poland Anna Jakubowski.

Publikacja: 15.12.2014 05:13

Polska jest ważna dla Coca-Coli

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Rz: Niedawno minął rok, kiedy po 20 latach przerwy wróciła pani do Polski, aby stanąć na czele Coca-Cola Poland Services. Widać zmiany na lepsze?

Anna Jakubowski: Jestem pozytywnie zaskoczona. I nie chodzi tylko o poprawę infrastruktury czy poziom usług i handlu. Polacy są kreatywni i otwarci na innowacje. Korzystają na tym nie tylko tak duże międzynarodowe firmy jak nasza, ale także mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, których liczba rośnie. Widać też, że Polacy biorą odpowiedzialność za swoje kariery i chcą się rozwijać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama