Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.03.2015 22:00 Publikacja: 29.03.2015 22:00
Foto: Bloomberg
Rz: Czy 2014 rok był dobry dla General Motors?
Zdecydowanie dobry i dla GM i dla Opla. W GM — kolejne rekordy zysku, sprzedaży i udziałów rynkowych. Nasze europejskie marki Opel/Vauxhall odnotowały najlepszy wynik sprzedaży od 2011 roku, a skoro zależy nam na sukcesie globalnym, musimy go odnieść właśnie w Europie. Po realizacji naszej strategii wszystko wskazuje, że tak będzie. Zdecydowaliśmy się na zainwestowanie w Oplu/Vauxhallu 4 mld euro do roku 2016. To największa ofensywa produktowa, jaką kiedykolwiek mieliśmy dla tych marek- 27 nowych modeli i 17 nowych silników w latach 2014-2018. Wśród naszych 10 marek, Opel jest jedną z kluczowych.
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Podatek od handlu może pójść w górę i objąć internet. Podatki sektorowe to wygodne dla polityków narzędzie. Wybo...
Nasz kraj nie może być zależny od mocarstw technologicznych. Jak tego uniknąć i wzmocnić naszą suwerenność cyfrową?
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Sama deregulacja to za mało, premier powinien zaproponować więcej zmian, od uporządkowania Rady Ministrów poczyn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas