Reklama
Rozwiń
Reklama

Demokratyzujemy marketing

Wideo to szansa dla małych firm – mówią menedżerowie Facebooka.

Publikacja: 15.07.2015 22:00

Jakub Turowski jest w Facebooku head of public policy na Polskę.

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakim narzędziem może być Facebook dla małego i średniego biznesu?

Ciaran Quilty: Wyobraźmy sobie mały warszawski sklep z T-shirtami. Otóż jego klienci mieszkają nie tylko na pobliskim osiedlu czy w jednej dzielnicy, ale znajdują się na całym świecie. Facebook umożliwia dotarcie do 1,44 miliarda ludzi na całym globie, w tym do ponad 13 milionów w Polsce.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama