Reklama

Demokratyzujemy marketing

Wideo to szansa dla małych firm – mówią menedżerowie Facebooka.

Publikacja: 15.07.2015 22:00

Jakub Turowski jest w Facebooku head of public policy na Polskę.

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakim narzędziem może być Facebook dla małego i średniego biznesu?

Ciaran Quilty: Wyobraźmy sobie mały warszawski sklep z T-shirtami. Otóż jego klienci mieszkają nie tylko na pobliskim osiedlu czy w jednej dzielnicy, ale znajdują się na całym świecie. Facebook umożliwia dotarcie do 1,44 miliarda ludzi na całym globie, w tym do ponad 13 milionów w Polsce.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Reklama
Reklama