Mało znana marka Polska

Zadbajmy o to, by zagraniczni inwestorzy nie wrzucili nas do jednego koszyka z Grecją, Rosją i Ukrainą – pisze prezes HSBC Bank Polska.

Publikacja: 05.08.2015 21:00

Michał H. Mrożek

Michał H. Mrożek

Foto: materiały prasowe

Polska jest w coraz większym stopniu postrzegana jako atrakcyjna lokalizacja dla inwestycji zagranicznych. Świadczy o tym wysoka pozycja w rankingu atrakcyjności inwestycyjnej publikowanym przez firmę doradczą EY – trzecie miejsce w Europie pod względem liczby miejsc pracy tworzonych dzięki bezpośrednim inwestycjom zagranicznym (BIZ) – czy ostatni awans do grona krajów, które przyjmują najwięcej tego typu inwestycji według UNCTAD.

Silne punkty

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej