Mało znana marka Polska

Zadbajmy o to, by zagraniczni inwestorzy nie wrzucili nas do jednego koszyka z Grecją, Rosją i Ukrainą – pisze prezes HSBC Bank Polska.

Publikacja: 05.08.2015 21:00

Michał H. Mrożek

Michał H. Mrożek

Foto: materiały prasowe

Polska jest w coraz większym stopniu postrzegana jako atrakcyjna lokalizacja dla inwestycji zagranicznych. Świadczy o tym wysoka pozycja w rankingu atrakcyjności inwestycyjnej publikowanym przez firmę doradczą EY – trzecie miejsce w Europie pod względem liczby miejsc pracy tworzonych dzięki bezpośrednim inwestycjom zagranicznym (BIZ) – czy ostatni awans do grona krajów, które przyjmują najwięcej tego typu inwestycji według UNCTAD.

Silne punkty

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne