Reklama

Kandydat jest produktem

Każdy z was zadał sobie chociaż raz w życiu pytanie: jak napisać dobre CV, aby dostać wymarzoną pracę. Postaram się wam w prosty sposób odpowiedzieć na to pytanie.

Publikacja: 24.11.2015 21:00

Bartłomiej Piwnicki

Bartłomiej Piwnicki

Foto: materiały prasowe

Każdy kandydat jest de facto produktem wystawionym na sprzedaż i jak każdy produkt musi się czymś wyróżnić od innych. Dlatego tak bardzo istotne jest podsumowanie waszych kompetencji, zanim opiszecie w szczegółach karierę zawodową. Będzie to swego rodzaju slogan reklamowy, który ma zachęcić rekrutera do dalszej lektury.

Podsumowanie powinno być krótkie i konkretne. Może być napisane w punktach lub też w kilku zdaniach, ale zawsze w trzeciej osobie liczby pojedynczej. Dzięki temu osoba czytająca odniesie wrażenie, że to ktoś o was napisał i podświadomie uzyskacie efekt większej wiarygodności przekazu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama