Reklama

Cel: USA i Bliski Wschód

Szukamy partnerów, którzy pomogą nam w ekspansji – mówi prezes Apatora Andrzej Szostak.

Publikacja: 22.02.2016 21:00

Cel: USA i Bliski Wschód

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Rz: Obserwowany od pewnego czasu spadek cen liczników prądu daje się we znaki producentom urządzeń pomiarowych. Jak sobie z tym radzicie?

Andrzej Szostak: Ten spadek cen trochę wyhamował, choć niewątpliwie słabnące marże na rynku liczników energii elektrycznej są elementem wpływającym na naszą sytuację finansową. Zmieniamy na przykład konstrukcje naszych urządzeń, redukując koszty produkcji i zamieniając niektóre droższe komponenty na tańsze i nowocześniejsze. W połowie roku wprowadzimy na rynek nową rodzinę liczników prądu – zoptymalizowaną kosztowo. Na ten rok i częściowo na 2017 mamy już zakontraktowanych 1,3 mln liczników. Natomiast w kolejnych przetargach wystartujemy z nowymi urządzeniami. Pracujemy też nad zupełnie nowymi urządzeniami, na których można osiągać znacznie lepsze marże. To na przykład produkty oparte na technologiach komunikacji bezprzewodowej czy wodomierze ultradźwiękowe, które jeszcze w tym roku wprowadzimy do oferty.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Michał Kanownik: Z chmury korzystamy chętnie, ale bez pomysłu
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama