Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 23.02.2016 21:00 Publikacja: 23.02.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Darek Golik
Rz: Właśnie opublikowaliście wyniki za 2015 rok. Jaki on był dla rynku, a jaki dla sieci Play?
Na początku 2015 roku powiedzieliśmy, że rynek telekomunikacyjnych usług mobilnych wzrośnie o 1–2 proc. i choć nie znamy jeszcze danych od naszych dwóch konkurentów – moim zdaniem tak też się stało. Dla nas to był kolejny rekordowy i ważny pod wieloma względami rok. Zadbaliśmy o częstotliwości 800 i 2600 MHz i tym samym mamy wystarczające zasoby pasma na kolejnych kilka lat. Z naszych usług skorzystało 1,86 mln nowych użytkowników i tym samym – co zaskoczyło także nas – miniony rok był najlepszy pod tym względem w historii firmy. W sumie w grudniu obsługiwaliśmy 14,15 mln klientów, co w połączeniu z działaniami T-Mobile, który wyczyścił bazy danych z tzw. martwych dusz, sprawiło, że nasz udział w rynku przekroczył 25 proc. Polska jest tym samym wyjątkowym rynkiem na tle Europy z czterema operatorami o tak wyrównanej pozycji.
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas