Rz: Właśnie opublikowaliście wyniki za 2015 rok. Jaki on był dla rynku, a jaki dla sieci Play?
Na początku 2015 roku powiedzieliśmy, że rynek telekomunikacyjnych usług mobilnych wzrośnie o 1–2 proc. i choć nie znamy jeszcze danych od naszych dwóch konkurentów – moim zdaniem tak też się stało. Dla nas to był kolejny rekordowy i ważny pod wieloma względami rok. Zadbaliśmy o częstotliwości 800 i 2600 MHz i tym samym mamy wystarczające zasoby pasma na kolejnych kilka lat. Z naszych usług skorzystało 1,86 mln nowych użytkowników i tym samym – co zaskoczyło także nas – miniony rok był najlepszy pod tym względem w historii firmy. W sumie w grudniu obsługiwaliśmy 14,15 mln klientów, co w połączeniu z działaniami T-Mobile, który wyczyścił bazy danych z tzw. martwych dusz, sprawiło, że nasz udział w rynku przekroczył 25 proc. Polska jest tym samym wyjątkowym rynkiem na tle Europy z czterema operatorami o tak wyrównanej pozycji.