Rz: W UPC Polska zmienia się zarząd. Odchodzi człowiek odpowiedzialny za marketing, będzie nowy dyrektor finansowy. Decyzje zapadły przed publikacją wyników rocznych. Źle się dzieje w waszym biznesie?
Frans-Willem de Kloet: Przeciwnie – mieliśmy dobry rok: zasięg sieci rósł w zakładanym tempie, byliśmy dobrze oceniani przez użytkowników, ogłosiliśmy też zamiar przejęcia Multimedia Polska i liczymy na domknięcie transakcji w tym roku. Zawsze gdy odchodzą z firmy pracownicy, jest mi przykro, ale chcemy najlepiej sprostać kolejnym wyzwaniom.
W sprawozdaniu Liberty Global, waszego właściciela, widać, że UPC w Polsce udało się podnieść przychody w 2016 r. O ile dokładnie?
Szybciej niż w 2015 r.: powiększyły się o 2 proc., a nasze ambicje rosną.
W jakim tempie chcielibyście powiększać przychody w tym roku?