Ktoś, do kogo zadzwoni telemarketer – by mu sprzedać jakiś niepotrzebny produkt lub usługę – może przekierować rozmowę ma numer 214-666-4321. Pod tym numerem czeka robot, który zacznie prowadzić z telemarketerem rozmowę. Zupełnie bezsensowną, ale większość sprzedawców nieprędko się zorientuje, że rozmawia z automatem.
Robot nie jest wyrafinowanym produktem specjalistów od sztucznej inteligencji, jego algorytm jest dość prosty, rozpoznaje podstawowe schematy konwersacji i odzywa się, kiedy po kiedy głos po drugiej stronie słuchawki milknie. Czasem przerywa rozmówcy. Jego zagajenia są pozbawione związku z tym co mówi telemarketer i wraz z przebiegiem rozmowy stają się coraz dziwaczniejsze. Robot mówi na przykład: „Właśnie obudziłem się z drzemki, wziąłem pigułkę i trochę trudno mi się skupić. Czy mogę prosić trochę wolniej? " albo: „Ten głos... Przypomina mi kogoś, z kim chodziłem do szkoły". Może też z głupia frant zapytać „Czy pan pija kawę?". I tak dalej.