Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.05.2018 02:11 Publikacja: 18.05.2018 02:11
Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik
Prawo budowlane różnie traktuje reklamę. Wszystko zależy od jej rodzaju. Mogą być więc one: budowlami, obiektami małej architektury oraz tablicami i urządzeniami reklamowymi.
Montaż większości tablic oraz urządzeń reklamowych na budynkach wymaga zgłoszenia staroście. Niekiedy reklamę uważa się za obiekty małej architektury. Chodzi jednak tylko o te, które pełnią rolę czysto reklamową. Może to być więc siedzisko trwale związane z gruntem. W takim przypadku potrzebne jest zgłoszenie. Czasami wymagana jest też zgoda zarządcy drogi. Chodzi oczywiście o reklamy, które znajdują się nad ulicą między budynkami lub znajdują się w pasie drogowym. Żadnych formalności nie wymaga umieszczanie dmuchanych reklam (z wyjątkiem pasa drogowego). Nie są one bowiem trwale związane z gruntem ani też montowane na obiekcie budowlanym, np. budynku czy słupie.
Na rynku działek letniskowych rośnie liczba transakcji, rosną też oczekiwania kupujących – wynika z analiz sieci...
Rosnąca zdolność kredytowa klientów i spadające ceny mieszkań na rynku wtórnym to szansa na zakup większego lub...
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas