Reklama

Tradycyjny najem biur w elastycznej formie

Nową ofertę dla najemców ma Adgar Poland. Klienci dostają m.in. w pełni wydzielone biuro z kontrolą dostępu.

Aktualizacja: 10.02.2020 10:44 Publikacja: 10.02.2020 10:23

- Flexi Lease to kolejna po Brain Embassy i BeYourself propozycja najmu na elastycznych warunkach - mówią przedstawiciele Adgar Poland. - To rozwiązanie dostosowane do zmieniających się potrzeb najemców biur. Mają oni do dyspozycji kompaktowe biura składające się z open space, sal spotkań, gabinetów, aneksu kuchennego, a dodatkowo strefę wspólną, z której korzystają wszyscy najemcy z danego piętra.

Na wspólnej powierzchni jest kuchnia, strefa relaksu, kanapy, fotele, huśtawka. - Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla ich firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując kontakty biznesowe z pracownikami innych firm - tłumaczą autorzy nowej koncepcji. - Nowatorskim rozwiązaniem w zakresie Flexi Lease jest to, że firmy mają możliwość indywidualnego doboru pakietu usług. Produkt jest dostępny w wersji podstawowej, czyli bez mebli i zakłada wyposażenie biura w meble klienta.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Inwestorzy PRS mieli budować w Polsce na wyścigi. Co ich powstrzymało?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nieruchomości
Marcin Dumania, prezes Sun & Snow: Może być więcej okazji na rynku apartamentów wakacyjnych
Nieruchomości
Polski kapitał docenił nieruchomości komercyjne
Nieruchomości
Co grozi deweloperom za nieprzestrzeganie ustawy o jawności cen mieszkań?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Czynsze za biura w stolicy rosną najszybciej od dwóch dekad. „Mamy zaległości”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama