Reklama

Atlas – budowlana marka roku

Velux, Libet, Termo Organika – to część zwycięzców rankingu marek budowlanych. Został on przeprowadzony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, a statuetki wręczone zostały już po raz czwarty.

Aktualizacja: 18.02.2008 10:02 Publikacja: 18.02.2008 01:02

Głównym zwycięzcą jest grupa Atlas, uznana przez respondentów za budowlaną markę roku 2007. Statuetki i wyróżnienia trafiły poza tym do 57 firm reprezentujących 19 kategorii.

– W tegorocznym rankingu po raz pierwszy pojawiły się: kostka brukowa oraz profile okienne. Nowe były też wełna mineralna i skalna oraz styropian, które w ubiegłym roku znajdowały się we wspólnej kategorii: termoizolacje – wyjaśniają przedstawiciele agencji ASM.

W badaniu udział wzięło łącznie 2050 respondentów reprezentujących firmy wykonawcze z całego kraju. Wszyscy wybierali najbardziej znaną markę budowlaną w kraju.

W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:

Pokrycia dachowe: Braas, marka firmy Monier

Reklama
Reklama

Okna dachowe: Velux Polska

Systemy rynnowe: Marley Polska

Płytki ceramiczne: Opoczno

Kleje i fugi: Mapei Polska,

Kostka brukowa: Libet,

Tynki dekoracyjne: Atlas

Reklama
Reklama

Piany i silikony: Soudal

Wełna mineralna i skalna: Rockwool Polska

Drzwi wewnętrzne: Porta KMI Poland

Styropian: Termo Organika

Podłogi drewniane i laminowane: Kronopol

Lakiery do drewna: Domalux, marka firmy SigmaKalon Deco Polska

Reklama
Reklama

Farby wewnętrzne: Dulux, marka firmy ICI Polska

Produkty gipsowe do wyrównywania ścian: Cekol, marka firmy Cedat

Płyty gipsowo-kartonowe: Knauf

Materiały wznoszeniowe: Porotherm, marka firmy Wienerberger

Okna elewacyjne: Dobroplast Fabryka Okien i Drzwi PCV

Reklama
Reklama

Głównym zwycięzcą jest grupa Atlas, uznana przez respondentów za budowlaną markę roku 2007. Statuetki i wyróżnienia trafiły poza tym do 57 firm reprezentujących 19 kategorii.

– W tegorocznym rankingu po raz pierwszy pojawiły się: kostka brukowa oraz profile okienne. Nowe były też wełna mineralna i skalna oraz styropian, które w ubiegłym roku znajdowały się we wspólnej kategorii: termoizolacje – wyjaśniają przedstawiciele agencji ASM.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Nieruchomości
Skycity Gdynia z widokiem na morze, las i miasto
Nieruchomości
Czy mieszkanie na wynajem da jeszcze zarobić
Nieruchomości
Fabryka Park Katowice z nowym właścicielem. Czy obiekt jeszcze urośnie?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama