Reklama
Rozwiń
Reklama

Marne rabaty, słabe promocje

Po co obniżki, gdy mieszkania sprzedają się dobrze? Poza tym klient dostaje premię od państwa, gdy kupuje mieszkanie w ramach programu "MdM" - twierdzą deweloperzy.

Aktualizacja: 14.10.2015 18:14 Publikacja: 14.10.2015 17:44

Osiedle Dwa Potoki

Osiedle Dwa Potoki

Foto: Materiały Inwestora

Trudno dziś o prawdziwe oferty promocyjne na rynku pierwotnym, choć deweloperzy stosują jakieś zachęty, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jakie? Sondę przeprowadził portal Dompress.pl.

LC Corp Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp:

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Przebijemy 4 mld euro? Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają wybranych
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Nieruchomości
Promocje w erze jawnych cen mieszkań. Jak kuszą deweloperzy?
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama