Reklama
Rozwiń
Reklama

Program mieszkaniowy. Oferty „magicznie” ułożą się pod limity cen

Jeśli program wsparcia wejdzie w życie, trudno będzie znaleźć mieszkanie poniżej 10–11 tys. zł za metr.

Publikacja: 18.02.2025 08:57

Deweloperzy, całkowicie wykluczeni z programu dopłat, będą musieli szukać klientów poza uprawnionymi

Deweloperzy, całkowicie wykluczeni z programu dopłat, będą musieli szukać klientów poza uprawnionymi kredytobiorcami – mogą postawić na promocje, systemy benefitów

Foto: Adobe Stock

aig

Projekt nowego programu mieszkaniowego ocenia Łukasz Wydrowski, prezes agencji Estatic Nieruchomości:

Zapowiedź nowego programu rządowego to na razie więcej pytań niż odpowiedzi, ale jedno jest pewne – jeśli wejdzie w życie, nie pozostanie bez wpływu na rynek. Limity cen, progi dochodowe, ograniczenia dotyczące wieku nieruchomości – wszystko to sprawia, że zamiast masowego efektu możemy zobaczyć punktowe zmiany w określonych segmentach rynku.   

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Nieruchomości
Kuszenie klienta. Kto wygra walkę?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Gdzie rosną nowe magazyny
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama