Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Ilu szefów firm – którzy wynajmują powierzchnie biurowe dla swoich spółek – wie, jak dużo kosztują ich korytarze w biurowcu?

Aktualizacja: 16.09.2016 10:51 Publikacja: 16.09.2016 10:32

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Foto: ROL

Czy mają świadomość, ile płacą za przestronne hole, lobby i recepcję, za utrzymanie zieleni w budynkach, za wspólne toalety etc.? Czy wiedzą, jaki jest współczynnik części wspólnych – czy wynosi 3 czy może 30 proc. w budynku, w którym wynajmują biura?

Dlaczego to istotne? Bo w efekcie firma zainteresowana wynajmem 100 mkw. biura będzie płacić czynsz i koszty eksploatacyjne za 103 lub 130 mkw. powierzchni biurowej. A kiedy wynajmuje tysiąc mkw. lub więcej, różnica będzie odpowiednio większa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Nieruchomości
Przebijemy 4 mld euro? Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają wybranych
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Promocje w erze jawnych cen mieszkań. Jak kuszą deweloperzy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama