Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Ilu szefów firm – którzy wynajmują powierzchnie biurowe dla swoich spółek – wie, jak dużo kosztują ich korytarze w biurowcu?

Aktualizacja: 16.09.2016 10:51 Publikacja: 16.09.2016 10:32

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Foto: ROL

Czy mają świadomość, ile płacą za przestronne hole, lobby i recepcję, za utrzymanie zieleni w budynkach, za wspólne toalety etc.? Czy wiedzą, jaki jest współczynnik części wspólnych – czy wynosi 3 czy może 30 proc. w budynku, w którym wynajmują biura?

Dlaczego to istotne? Bo w efekcie firma zainteresowana wynajmem 100 mkw. biura będzie płacić czynsz i koszty eksploatacyjne za 103 lub 130 mkw. powierzchni biurowej. A kiedy wynajmuje tysiąc mkw. lub więcej, różnica będzie odpowiednio większa.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama