Reklama

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Ilu szefów firm – którzy wynajmują powierzchnie biurowe dla swoich spółek – wie, jak dużo kosztują ich korytarze w biurowcu?

Aktualizacja: 16.09.2016 10:51 Publikacja: 16.09.2016 10:32

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Foto: ROL

Czy mają świadomość, ile płacą za przestronne hole, lobby i recepcję, za utrzymanie zieleni w budynkach, za wspólne toalety etc.? Czy wiedzą, jaki jest współczynnik części wspólnych – czy wynosi 3 czy może 30 proc. w budynku, w którym wynajmują biura?

Dlaczego to istotne? Bo w efekcie firma zainteresowana wynajmem 100 mkw. biura będzie płacić czynsz i koszty eksploatacyjne za 103 lub 130 mkw. powierzchni biurowej. A kiedy wynajmuje tysiąc mkw. lub więcej, różnica będzie odpowiednio większa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Wynajem mieszkań: górą kalkulacja czy emocje?
Nieruchomości
Czy będą jesienne żniwa na rynku nieruchomości
Nieruchomości
Czy deweloperzy pokazują ceny mieszkań? Sprawdzamy
Nieruchomości
Kupować mieszkanie czy czekać
Nieruchomości
Deweloper pokaże ceny wszystkich mieszkań. Mogą być problemy z codziennym raportowaniem
Reklama
Reklama