Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Ilu szefów firm – którzy wynajmują powierzchnie biurowe dla swoich spółek – wie, jak dużo kosztują ich korytarze w biurowcu?

Aktualizacja: 16.09.2016 10:51 Publikacja: 16.09.2016 10:32

Nie płać za recepcje i hol, tylko za miejsce pracy

Foto: ROL

Czy mają świadomość, ile płacą za przestronne hole, lobby i recepcję, za utrzymanie zieleni w budynkach, za wspólne toalety etc.? Czy wiedzą, jaki jest współczynnik części wspólnych – czy wynosi 3 czy może 30 proc. w budynku, w którym wynajmują biura?

Dlaczego to istotne? Bo w efekcie firma zainteresowana wynajmem 100 mkw. biura będzie płacić czynsz i koszty eksploatacyjne za 103 lub 130 mkw. powierzchni biurowej. A kiedy wynajmuje tysiąc mkw. lub więcej, różnica będzie odpowiednio większa.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Mniej za mieszkanie z drugiej ręki. Liderem spadków cen jest Kraków
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
YIT Polska chce sprzedawać tysiąc mieszkań rocznie. Pierwszy wywiad z nowym prezesem
Nieruchomości
Duże mieszkania konkurują z domami. Są korekty cen
Nieruchomości
Nieruchomości fundacji rodzinnej i podatki
Nieruchomości
Dotacja lub zielony kredyt na termomodernizację na jedno kliknięcie?