Reklama

Centra handlowe: jakie marki wejdą do Polski

Coraz więcej marek premium i luksusowych rozważa rozwój w Polsce - mówi Anna Hofman, ekspert firmy Cushman & Wakefield.

Aktualizacja: 07.10.2016 10:31 Publikacja: 07.10.2016 10:08

Anna Hofman, Associate w dziale Powierzchni Handlowych firmy doradczej Cushman & Wakefield

Anna Hofman, Associate w dziale Powierzchni Handlowych firmy doradczej Cushman & Wakefield

Foto: Materiały Inwestora

Rz: Są branże i marki, które chętnie otworzyłyby swoje sklepy przy głównych ulicach handlowych w Polsce, ale nie ma dla nich odpowiedniego miejsca?

Anna Hofman, Associate w dziale Powierzchni Handlowych firmy doradczej Cushman & Wakefield: Ze względu na dobrze rozwijającą się w Polsce gospodarkę, większą liczbę turystów, wyższe płace i aspiracje polskich konsumentów, coraz więcej marek premium i luksusowych rozważa wejście i rozwój w Polsce. Branże z sektora mody, akcesoriów, biżuterii i obuwia od lat przyglądają się Polsce i pierwsze sklepy zaczęły pojawiać się głównie w butikach multibrandowych, ale również w sklepach monobrandowych. Ich decyzja o wejściu na polski rynek jest jednak spowolniona przez ograniczoną dostępność odpowiedniej lokalizacji i sąsiedztwa. Marki premium chcą być obok innych marek, które wspólnie mogą stworzyć destynację zakupową.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Wynajem mieszkań: górą kalkulacja czy emocje?
Nieruchomości
Czy będą jesienne żniwa na rynku nieruchomości
Nieruchomości
Czy deweloperzy pokazują ceny mieszkań? Sprawdzamy
Nieruchomości
Kupować mieszkanie czy czekać
Nieruchomości
Deweloper pokaże ceny wszystkich mieszkań. Mogą być problemy z codziennym raportowaniem
Reklama
Reklama