Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.10.2016 10:31 Publikacja: 07.10.2016 10:08
Anna Hofman, Associate w dziale Powierzchni Handlowych firmy doradczej Cushman & Wakefield
Foto: Materiały Inwestora
Rz: Są branże i marki, które chętnie otworzyłyby swoje sklepy przy głównych ulicach handlowych w Polsce, ale nie ma dla nich odpowiedniego miejsca?
Anna Hofman, Associate w dziale Powierzchni Handlowych firmy doradczej Cushman & Wakefield: Ze względu na dobrze rozwijającą się w Polsce gospodarkę, większą liczbę turystów, wyższe płace i aspiracje polskich konsumentów, coraz więcej marek premium i luksusowych rozważa wejście i rozwój w Polsce. Branże z sektora mody, akcesoriów, biżuterii i obuwia od lat przyglądają się Polsce i pierwsze sklepy zaczęły pojawiać się głównie w butikach multibrandowych, ale również w sklepach monobrandowych. Ich decyzja o wejściu na polski rynek jest jednak spowolniona przez ograniczoną dostępność odpowiedniej lokalizacji i sąsiedztwa. Marki premium chcą być obok innych marek, które wspólnie mogą stworzyć destynację zakupową.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Średnia cena transakcyjna mieszkań na warszawskim rynku wtórnym to 15,6 tys. zł za metr, w Łodzi – 7,44 tys. zł...
Bank Gospodarstwa Krajowego udzielił 21,5 mln euro kredytu na przebudowę hotelu w centrum Rzymu. To kolejna zagr...
Niemal co piąta firma deweloperska zapowiada, że w najbliższych miesiącach zmieni cenniki – wynika z analiz port...
Mamy na rynku dużo nieruchomości relatywnie dostępnych cenowo. REIT-y dałyby inwestorom zdecydowanie większe pol...
Zakup nieruchomości na wynajem może być wciąż dobrym sposobem na lokowanie pieniędzy. OVAL Sky Grupy Dekpol ofer...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas