Reklama

Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Szkoda, że osoby kupujące nowe mieszkania nie chcą korzystać z wiedzy, jaka jest skryta w wielostronicowych prospektach inwestycji.

Aktualizacja: 24.10.2016 07:02 Publikacja: 24.10.2016 05:53

Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Foto: ROL

Warto przypomnieć, że kolejny już rok firmy deweloperskie są zobowiązane do tego, aby wręczyć klientowi dokument, w którym musi być opisane nie tylko kupowane przez niego mieszkanie, ale również cały budynek i najbliższe otoczenie, w tym planowane dopiero inwestycje.

Ta cenna wiedza powinna być pomocna przy wyborze właściwego lokalu i osiedla, powinna także oszczędzić rozczarowań i ułatwić reklamacje, gdy coś będzie nie tak, jak obiecała firma. Szkoda tylko, że klienci nie chcą z tej wiedzy korzystać.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Osiedla lex deweloper. Wskaźnik parkingowy ustali samorząd
Nieruchomości
Apartamenty premium. Prestiżowy adres i luksusowa lokata
Nieruchomości
Agenci AI. Sztuczna inteligencja lubi nieruchomości.
Nieruchomości
Polska powinna być magnesem przyciągającym centra danych
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania sprzedają się długo. Klienci są bardzo wymagający
Reklama
Reklama