Reklama

Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Szkoda, że osoby kupujące nowe mieszkania nie chcą korzystać z wiedzy, jaka jest skryta w wielostronicowych prospektach inwestycji.

Aktualizacja: 24.10.2016 07:02 Publikacja: 24.10.2016 05:53

Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Foto: ROL

Warto przypomnieć, że kolejny już rok firmy deweloperskie są zobowiązane do tego, aby wręczyć klientowi dokument, w którym musi być opisane nie tylko kupowane przez niego mieszkanie, ale również cały budynek i najbliższe otoczenie, w tym planowane dopiero inwestycje.

Ta cenna wiedza powinna być pomocna przy wyborze właściwego lokalu i osiedla, powinna także oszczędzić rozczarowań i ułatwić reklamacje, gdy coś będzie nie tak, jak obiecała firma. Szkoda tylko, że klienci nie chcą z tej wiedzy korzystać.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Kupować mieszkanie czy czekać
Nieruchomości
Deweloper pokaże ceny wszystkich mieszkań. Mogą być problemy z codziennym raportowaniem
Nieruchomości
Warszawa. Office House odda miastu zielone ciepło
Nieruchomości
Ile za mieszkanie z drugiej ręki
Nieruchomości
Na zakupy do biurowca. Jak w dwa lata zmienił się rynek w Warszawie?
Reklama
Reklama