Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Szkoda, że osoby kupujące nowe mieszkania nie chcą korzystać z wiedzy, jaka jest skryta w wielostronicowych prospektach inwestycji.

Aktualizacja: 24.10.2016 07:02 Publikacja: 24.10.2016 05:53

Klienci nie czytają, więc nie wiedzą, co kupują

Foto: ROL

Warto przypomnieć, że kolejny już rok firmy deweloperskie są zobowiązane do tego, aby wręczyć klientowi dokument, w którym musi być opisane nie tylko kupowane przez niego mieszkanie, ale również cały budynek i najbliższe otoczenie, w tym planowane dopiero inwestycje.

Ta cenna wiedza powinna być pomocna przy wyborze właściwego lokalu i osiedla, powinna także oszczędzić rozczarowań i ułatwić reklamacje, gdy coś będzie nie tak, jak obiecała firma. Szkoda tylko, że klienci nie chcą z tej wiedzy korzystać.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej