Reklama
Rozwiń

Moda czy przemyślana strategia?

Kto żyw wchodził kiedyś w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków.

Aktualizacja: 04.09.2017 06:49 Publikacja: 04.09.2017 06:03

Moda czy przemyślana strategia?

Foto: rp.pl

Przedsiębiorcy z branży galanterii skórzanej czy hodowli trzody biorą się za budowanie mieszkań. Przypominają mi się nostalgiczne czasy sprzed dekady, kiedy szalona hossa mieszkaniowa zbiegła się z hossą giełdową.

Kto żyw wchodził wtedy w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków, chociaż podstawowa działalność spółek była odległa o lata świetlne od budowy mieszkań.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?