Reklama
Rozwiń
Reklama

Moda czy przemyślana strategia?

Kto żyw wchodził kiedyś w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków.

Aktualizacja: 04.09.2017 06:49 Publikacja: 04.09.2017 06:03

Moda czy przemyślana strategia?

Foto: rp.pl

Przedsiębiorcy z branży galanterii skórzanej czy hodowli trzody biorą się za budowanie mieszkań. Przypominają mi się nostalgiczne czasy sprzed dekady, kiedy szalona hossa mieszkaniowa zbiegła się z hossą giełdową.

Kto żyw wchodził wtedy w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków, chociaż podstawowa działalność spółek była odległa o lata świetlne od budowy mieszkań.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama