Moda czy przemyślana strategia?

Kto żyw wchodził kiedyś w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków.

Aktualizacja: 04.09.2017 06:49 Publikacja: 04.09.2017 06:03

Moda czy przemyślana strategia?

Foto: rp.pl

Przedsiębiorcy z branży galanterii skórzanej czy hodowli trzody biorą się za budowanie mieszkań. Przypominają mi się nostalgiczne czasy sprzed dekady, kiedy szalona hossa mieszkaniowa zbiegła się z hossą giełdową.

Kto żyw wchodził wtedy w „deweloperkę", kusząc akcjonariuszy wizją dużych i szybkich zysków, chociaż podstawowa działalność spółek była odległa o lata świetlne od budowy mieszkań.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?