Reklama

Nie zmienisz się – przepadniesz

Właściciele niektórych centrów czy galerii handlowych przekonali się, że miłość klientów nie jest dozgonna i że potrzebują oni nie tylko promocji, ale stałej adoracji.

Aktualizacja: 09.09.2016 10:12 Publikacja: 09.09.2016 09:59

Nie zmienisz się – przepadniesz

Foto: ROL

Czy to niewielka osiedlowa galeria, czy duży obiekt handlowy, jeśli od lat nie miał nowej oferty, nie przeszedł gruntownego remontu, tylko – jak mówi jeden z doradców: „starzał się z godnością" – jest bez szans na konkurencyjnym rynku.

Szczególnie gdy tylko w okolicy pojawi się pachnący farbą obiekt z nowym logo. Wystarczy, że będzie miał większy, bardziej ustawny parking, do tego nowe, a nie rozklekotane koszyki do supermarketu, a przede wszystkim inną, bogatszą ofertę, lub nawet podobną, ale ładnie podaną – kłopoty starego, ulubionego dotąd, centrum nadejdą prędzej czy później.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Letnie nastroje na rynku mieszkań. Mniej zakupów inwestycyjnych i spekulacyjnych
Nieruchomości
Znany warszawski pięciogwiazdkowy hotel przejdzie modernizację i zyska nową markę
Nieruchomości
Nowe objaśnienia podatkowe dotyczące podatku u źródła a rynek nieruchomości
Nieruchomości
Czerwcowe wyhamowanie deweloperskich inwestycji. Będzie powtórka z 2022 roku?
Nieruchomości
Rynek wtórny. Sprzedający reagują na zmniejszony popyt korektą cen
Reklama
Reklama