Nie zmienisz się – przepadniesz

Właściciele niektórych centrów czy galerii handlowych przekonali się, że miłość klientów nie jest dozgonna i że potrzebują oni nie tylko promocji, ale stałej adoracji.

Aktualizacja: 09.09.2016 10:12 Publikacja: 09.09.2016 09:59

Nie zmienisz się – przepadniesz

Foto: ROL

Czy to niewielka osiedlowa galeria, czy duży obiekt handlowy, jeśli od lat nie miał nowej oferty, nie przeszedł gruntownego remontu, tylko – jak mówi jeden z doradców: „starzał się z godnością" – jest bez szans na konkurencyjnym rynku.

Szczególnie gdy tylko w okolicy pojawi się pachnący farbą obiekt z nowym logo. Wystarczy, że będzie miał większy, bardziej ustawny parking, do tego nowe, a nie rozklekotane koszyki do supermarketu, a przede wszystkim inną, bogatszą ofertę, lub nawet podobną, ale ładnie podaną – kłopoty starego, ulubionego dotąd, centrum nadejdą prędzej czy później.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Mniej za mieszkanie z drugiej ręki. Liderem spadków cen jest Kraków
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
YIT Polska chce sprzedawać tysiąc mieszkań rocznie. Pierwszy wywiad z nowym prezesem
Nieruchomości
Duże mieszkania konkurują z domami. Są korekty cen
Nieruchomości
Nieruchomości fundacji rodzinnej i podatki
Nieruchomości
Dotacja lub zielony kredyt na termomodernizację na jedno kliknięcie?