Biurowce jak panny na wydaniu

Budynek na wynajem musi być przez marketing tak opakowany, aby najemca miał nie tylko pewność, że wybrał dobrą siedzibę, ale wręcz przekonanie, że obrał kurs na sukces.

Aktualizacja: 04.11.2016 08:50 Publikacja: 04.11.2016 08:36

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Foto: ROL

Przy tak ogromnym wyborze biur na rynku, szczególnie w Warszawie, nie jest już najważniejsze to, że są one jasne, ustawne, w dobrej lokalizacji. – To może mieć każdy. Dziś liczy się ideologia projektu – podkreślał jeden z doradców.

Oczywiście, dla znanych marek, zagranicznych koncernów, wielkich firm liczy się prestiżowy adres i niepowtarzalny projekt, wszelkie nowinki techniczne i ekologiczne certyfikaty. To jednak ciągle za mało, aby przebić konkurencję, szczególnie szukając najemców na etapie dziury w ziemi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Rośnie nowy park handlowy w Gliwicach
Nieruchomości
Co dalej ze schronami na osiedlach? Rozporządzenie jeszcze w tym tygodniu
Nieruchomości
Kupić mieszkanie w rynkowym „dołku”
Nieruchomości
Ekspert: sprzedaż mieszkań wciąż słaba, bo czekanie z decyzją się opłaca
Nieruchomości
Czasy są dość frustrujące dla deweloperów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama