Aktualizacja: 04.11.2016 08:50 Publikacja: 04.11.2016 08:36
Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"
Foto: ROL
Przy tak ogromnym wyborze biur na rynku, szczególnie w Warszawie, nie jest już najważniejsze to, że są one jasne, ustawne, w dobrej lokalizacji. – To może mieć każdy. Dziś liczy się ideologia projektu – podkreślał jeden z doradców.
Oczywiście, dla znanych marek, zagranicznych koncernów, wielkich firm liczy się prestiżowy adres i niepowtarzalny projekt, wszelkie nowinki techniczne i ekologiczne certyfikaty. To jednak ciągle za mało, aby przebić konkurencję, szczególnie szukając najemców na etapie dziury w ziemi.
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
70 proc. nieruchomości handlowych w Polsce ma ponad dziesięć lat. To duże wyzwanie dla właścicieli ze względu na...
Średnio zarabiający singiel w kwietniu mógł liczyć na ok. 404,8 tys. zł kredytu hipotecznego. Ile dostaną pary,...
Coraz mniej deweloperów wierzy we wzrost sprzedaży mieszkań. Firmy dopuszczają scenariusz obniżek cen – wynika z...
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas