Biurowce jak panny na wydaniu

Budynek na wynajem musi być przez marketing tak opakowany, aby najemca miał nie tylko pewność, że wybrał dobrą siedzibę, ale wręcz przekonanie, że obrał kurs na sukces.

Aktualizacja: 04.11.2016 08:50 Publikacja: 04.11.2016 08:36

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Foto: ROL

Przy tak ogromnym wyborze biur na rynku, szczególnie w Warszawie, nie jest już najważniejsze to, że są one jasne, ustawne, w dobrej lokalizacji. – To może mieć każdy. Dziś liczy się ideologia projektu – podkreślał jeden z doradców.

Oczywiście, dla znanych marek, zagranicznych koncernów, wielkich firm liczy się prestiżowy adres i niepowtarzalny projekt, wszelkie nowinki techniczne i ekologiczne certyfikaty. To jednak ciągle za mało, aby przebić konkurencję, szczególnie szukając najemców na etapie dziury w ziemi.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Nieruchomości
Polacy chcą kupować nieruchomości nie tylko w Hiszpanii
Nieruchomości
Nieruchomości handlowe w Polsce pod zieloną presją
Nieruchomości
Na jakie mieszkania stać Polaków
Nieruchomości
Indeks nastrojów deweloperów. Rynek mieszkań próbuje odzyskać równowagę
Nieruchomości
Więcej elastycznych biur w Łodzi i Krakowie