Reklama
Rozwiń
Reklama

Biurowce jak panny na wydaniu

Budynek na wynajem musi być przez marketing tak opakowany, aby najemca miał nie tylko pewność, że wybrał dobrą siedzibę, ale wręcz przekonanie, że obrał kurs na sukces.

Aktualizacja: 04.11.2016 08:50 Publikacja: 04.11.2016 08:36

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Grażyna Błaszczak, redaktor "Rzeczpospolitej"

Foto: ROL

Przy tak ogromnym wyborze biur na rynku, szczególnie w Warszawie, nie jest już najważniejsze to, że są one jasne, ustawne, w dobrej lokalizacji. – To może mieć każdy. Dziś liczy się ideologia projektu – podkreślał jeden z doradców.

Oczywiście, dla znanych marek, zagranicznych koncernów, wielkich firm liczy się prestiżowy adres i niepowtarzalny projekt, wszelkie nowinki techniczne i ekologiczne certyfikaty. To jednak ciągle za mało, aby przebić konkurencję, szczególnie szukając najemców na etapie dziury w ziemi.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama