Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.09.2019 11:48 Publikacja: 26.09.2019 11:01
Foto: AFP
Chodzi o dziennik "ETC", który wychodzi od 2014 roku. Redaktor naczelny gazety, Andreas Gustavsson poinformował, że decyzja o tym, by nie przyjmować reklam promujących towary, do których wytworzenia potrzeba paliw kopalnych, została podjęta zgodnie przez właściciela, zarząd, departament marketingu i dziennikarzy.
Gustavsson podkreślił, że decyzja jest "kluczowa dla wiarygodności gazety". Wezwał też inne media do rozważenia pójścia w ślady "ETC".
Alkohol i nikotyna to najczęściej używane substancje psychoaktywne w Polsce. Rozpowszechnienie ich używania powo...
Superbakterie to szczepy, które uodporniły się na działanie wielu różnych antybiotyków. Gnieżdżą się one w głębi...
Od przyszłego roku duże, publiczne spółki będą musiały zwiększyć reprezentację kobiet w radach nadzorczych lub z...
Kojarzymy je z eleganckimi doniczkami i pewnymi trudnościami w utrzymaniu. Tymczasem w naturalnym środowisku te...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Jam jest robot hartowany, zdalnie prądem sterowany – pisał Lem w „Bajkach robotów”. Dziś nie dziwi napędzanie ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas