Reklama

Agora łączy pion prasowy i Gazeta.pl. Co z biznesem internetowym

Medialna grupa rozpoczęła tzw. przegląd strategicznych opcji dla części biznesu. To może zaskakiwać, bo chodzi o działalność internetową. Pierwsza decyzja już jest.

Aktualizacja: 09.06.2021 15:13 Publikacja: 09.06.2021 15:06

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Kurs akcji Agory urósł w miesiąc o prawie 23 proc. do 10,15 zł. Dziś zyskuje 4 proc. Wycenie pomogło zapewne otwarcie galerii handlowych, w tym kin. Pytanie, czy inwestorzy nie spodziewali się przypadkiem tego, o czym w czasie sesji poinformował zarząd.

Jak się bowiem okazuje, 8 czerwca „z myślą o skutecznej realizacji celu strategicznego Agory związanego z rozwojem modelu subskrypcyjnego oraz wzrostem wpływów ze sprzedaży reklamowych" zarząd Agory 8 zaczął tzw. przegląd opcji strategicznych dla działalności internetowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama