Reklama
Rozwiń

Agora łączy pion prasowy i Gazeta.pl. Co z biznesem internetowym

Medialna grupa rozpoczęła tzw. przegląd strategicznych opcji dla części biznesu. To może zaskakiwać, bo chodzi o działalność internetową. Pierwsza decyzja już jest.

Aktualizacja: 09.06.2021 15:13 Publikacja: 09.06.2021 15:06

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Kurs akcji Agory urósł w miesiąc o prawie 23 proc. do 10,15 zł. Dziś zyskuje 4 proc. Wycenie pomogło zapewne otwarcie galerii handlowych, w tym kin. Pytanie, czy inwestorzy nie spodziewali się przypadkiem tego, o czym w czasie sesji poinformował zarząd.

Jak się bowiem okazuje, 8 czerwca „z myślą o skutecznej realizacji celu strategicznego Agory związanego z rozwojem modelu subskrypcyjnego oraz wzrostem wpływów ze sprzedaży reklamowych" zarząd Agory 8 zaczął tzw. przegląd opcji strategicznych dla działalności internetowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji