Reklama
Rozwiń

Ikea i Grolsch wycofują reklamy z kontrowersyjnego kanału TV

Ledwie kilka dni po uruchomieniu kanał GB News stawiający sobie za cel walkę z „kulturą anulowania" traci reklamodawców.

Aktualizacja: 17.06.2021 14:14 Publikacja: 17.06.2021 13:51

Ikea i Grolsch wycofują reklamy z kontrowersyjnego kanału TV

Foto: Bloomberg

Uruchomiona kilka dni temu telewizja GB News, która stawia sobie za cel walkę z „cancel culture" (kultura anulowania), od początku przeżywa problemy. Na starcie były to problemy techniczne, a obecnie to kłopoty z reklamodawcami, którzy, jak się okazuje, nie chcą być kojarzeni ze stacją, która atakuje piłkarską reprezentację Anglii za jej sprzeciw wobec rasizmu czy głosi spiskowe teorie dotyczące pandemii.

O wycofaniu reklam z GB News poinformowała Ikea, która w oświadczeniu zapowiedziała, że nie będzie się już w ogóle reklamować w tej stacji. Koncern twierdzi, że „wprowadził zabezpieczenia zapobiegające wyświetlaniu naszych reklam, na platformach, które nie są zgodne z naszymi wartościami humanistycznymi".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji