Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.06.2021 14:14 Publikacja: 17.06.2021 13:51
Foto: Bloomberg
Uruchomiona kilka dni temu telewizja GB News, która stawia sobie za cel walkę z „cancel culture" (kultura anulowania), od początku przeżywa problemy. Na starcie były to problemy techniczne, a obecnie to kłopoty z reklamodawcami, którzy, jak się okazuje, nie chcą być kojarzeni ze stacją, która atakuje piłkarską reprezentację Anglii za jej sprzeciw wobec rasizmu czy głosi spiskowe teorie dotyczące pandemii.
O wycofaniu reklam z GB News poinformowała Ikea, która w oświadczeniu zapowiedziała, że nie będzie się już w ogóle reklamować w tej stacji. Koncern twierdzi, że „wprowadził zabezpieczenia zapobiegające wyświetlaniu naszych reklam, na platformach, które nie są zgodne z naszymi wartościami humanistycznymi".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas