Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2021 14:14 Publikacja: 17.06.2021 13:51
Foto: Bloomberg
Uruchomiona kilka dni temu telewizja GB News, która stawia sobie za cel walkę z „cancel culture" (kultura anulowania), od początku przeżywa problemy. Na starcie były to problemy techniczne, a obecnie to kłopoty z reklamodawcami, którzy, jak się okazuje, nie chcą być kojarzeni ze stacją, która atakuje piłkarską reprezentację Anglii za jej sprzeciw wobec rasizmu czy głosi spiskowe teorie dotyczące pandemii.
O wycofaniu reklam z GB News poinformowała Ikea, która w oświadczeniu zapowiedziała, że nie będzie się już w ogóle reklamować w tej stacji. Koncern twierdzi, że „wprowadził zabezpieczenia zapobiegające wyświetlaniu naszych reklam, na platformach, które nie są zgodne z naszymi wartościami humanistycznymi".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas