Słuchalność radia RMF FM między marcem i majem tego roku wynosiła 25,27 proc. i znów była niższa niż rok wcześniej (wtedy wynosiła 28,02 proc.) - wynika z najnowszej fali badań radiowej słuchalności RadioTrack.
Po wielu miesiącach nieprzerwanych wzrostów lider w tym roku zaczął jednak odnotowywać stopniowe spadki słuchalności rok do roku. - Na spadek słuchalności w RMF FM wpłynęło ograniczenie działań promocyjnych już w ubiegłym roku - komentował "Rz" Leszek Kozioł, prezes Radia Eska już po pierwszych tegorocznych spadkach RMF FM.
Spadające wyniki zmniejszają dystans, jaki RMF FM wypracował sobie w stosunku do największej konkurencji - warszawskiej Zetki.
Jej najnowsze wyniki to 16,12 proc. (przy 16,23 proc. rok wcześniej).
Powodów do radości po upublicznieniu najnowszych wyników nie mają publiczna Jedynka z wynikiem 11,94 proc. (12,32 proc. rok wcześniej), Radio Maryja, którego słuchalność miedzy marcem i majem wynosiła 2,11 proc. (2,21 proc. rok wcześniej) ani publiczna Dwójka (0,54 proc. przy 0,86 proc. rok wcześniej).