Reklama
Rozwiń
Reklama

Słaby rok lidera radiowego rynku

Lider radiowego rynku - krakowska rozgłośnia RMF FM - znów odnotował spadek słuchalności. Powody do radości ma za to po raz kolejny Program III Polskiego Radia

Publikacja: 09.06.2011 15:30

Słaby rok lidera radiowego rynku

Foto: ROL

Słuchalność radia RMF FM między marcem i majem tego roku wynosiła 25,27 proc. i znów była niższa niż rok wcześniej (wtedy wynosiła 28,02 proc.) - wynika z najnowszej fali badań radiowej słuchalności RadioTrack.

Po wielu miesiącach nieprzerwanych wzrostów lider w tym roku zaczął jednak odnotowywać stopniowe spadki słuchalności rok do roku. - Na spadek słuchalności w RMF FM wpłynęło ograniczenie działań promocyjnych już w ubiegłym roku - komentował "Rz" Leszek Kozioł, prezes Radia Eska już po pierwszych tegorocznych spadkach RMF FM.

Spadające wyniki zmniejszają dystans, jaki RMF FM wypracował sobie w stosunku do największej konkurencji - warszawskiej Zetki.

Jej najnowsze wyniki to 16,12 proc. (przy 16,23 proc. rok wcześniej).

Powodów do radości po upublicznieniu najnowszych wyników nie mają publiczna Jedynka z wynikiem 11,94 proc. (12,32 proc. rok wcześniej), Radio Maryja, którego słuchalność miedzy marcem i majem wynosiła 2,11 proc. (2,21 proc. rok wcześniej) ani publiczna Dwójka (0,54 proc. przy 0,86 proc. rok wcześniej).

Reklama
Reklama

Świętować może natomiast publiczna Trójka, która wciąż poprawia wyniki. Jej najnowszy osiąg to 8,28 proc. (wzrost z 7,69 proc rok wcześniej). Poprawił się też wynik publicznej Czwórki (dawne Polskie Radio Euro): z 0,16 proc. przed rokiem do 0,41 proc. w tym roku.

Badania RadioTrack na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadza instytut Millward Brown SMG/KRC.

Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama