Dziś wydawnictwo Edipresse Polska, do którego należą takie magazyny jak „Viva!", „Party", „Przyjaciółka" czy „Pani Domu", zaprezentuje swój nowy, przygotowywany do startu w połowie października magazyn z tzw. segmentu people.
Z informacji „Rz" wynika, że nowe pismo ma być zatytułowane „Flesz" i ma być dwutygodnikiem kierowanym do lepiej zarabiających i mieszkających w dużych miastach kobiet. Spora część materiałów z pisma ma być związana z życiem celebrytów, dominującą tematyką ma być moda i uroda, pismo ma zamieszczać sporo wywiadów. Według naszych informacji wydawca liczy, że sprzedaż pierwszego numeru sięgnie co najmniej 200 tys. egz. Pisma z tego samego segmentu w I półroczu 2011 r. osiągały nawet dwukrotnie wyższe poziomy sprzedaży. Wydawane także przez Edipresse „Party" może się według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pochwalić średnim rozpowszechnianiem w tym czasie na poziomie 448,8 tys. egz., a „Show" konkurencyjnego wydawnictwa Bauer wynikiem na poziomie 390,8 tys. egz.
- Za sprawą premier kolejnych magazynów ten rynek się poszerza, nie widzimy na nim oznak kanibalizowania sie tytułów - mówi Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza nowego tytułu.
Na promocję magazynu w tym roku Edipresse przeznaczy prawie 6,83 mln zł, twarzą kampanii reklamowej zostanie aktorka Małgorzata Socha. Cena magazynu ma wynosić 2,20 zl, wydawca przygotowuje też portal www.fleszstyle.pl i wersję magazynu na tablety. Redaktor naczelną tytułu jest szefowa "Party" Aneta Wikariak.
Mediaplannerzy dają tytułowi szansę, mimo że – jak cała papierowa prasa – reklamowo rynek magazynów cierpi w efekcie kryzysu gospodarczego, który powoduje cięcia budżetów promocyjnych w firmach.