Łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych (bez „uważam Rze", którego wyników nie można jeszcze odnieść do ubiegłorocznych, bo ukazuje się od lutego 2011 r.) wyniosła w styczniu 1.03 mln egz., o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Najwyższą sprzedaż miały publikujący przedruki z polskiej Prasy „Tygodnik Angora" – jego wynik wynosił 369,7 tys. egz., o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej, „Gość Niedzielny" sprzedawał średnio 144,3 tys. egz. (spadek o 2,2 proc.), a „Uważam Rze": 129,8 tys. egz.
Oprócz „Angory" wzrosty odnotowały też „Newsweek Polska" z wynikiem 117,7 tys. egz. (wzrost rok do roku o 4,3 proc.), „Tygodnik Powszechny", którego sprzedaż wynosiła w styczniu 22,2 tys. egz. (wzrost o 1,4 proc.) oraz „Wprost" z wynikiem 122,5 tys. egz. (wzrost o 1,6 proc.).
Sprzedaż „Polityki" wyniosła 126,5 tys. egz. (spadek o 13,1 proc.), „Gazety Polskiej": 64,6 tys. egz. (spadek o 27,2 tys. egz.), „Przekroju": 30,2 tys. egz. (spadek o 30,8 proc.), „Przeglądu": 20,4 tys. egz. (spadek o 7 proc.), a drukującego przedruki z prasy zagranicznej „Forum": 15,3 tys. egz. (spadek o 8,2 proc.).