W żadnym przypadku klamka jeszcze nie zapadła, ale, jak się dowiedzieliśmy, trwają na ten temat rozmowy.
Przedstawiciele Biedronki nie chcieli skomentować tych doniesień. Z informacji „Rz" wynika, że w proces miałaby się zaangażować TVP, dając Biedronce znaczny rabat na reklamy, umożliwiające szerokie promowanie oferty. Rzeczniczka TVP poinformowała jednak „Rz", że zarząd TVP nigdy nie rozważał takiego planu.
Nadawcy bardzo liczą na to, że nadawane w TVP relacje z Euro 2012 zachęcą ludzi do oglądania naziemnej telewizji cyfrowej. Według ekspertów Polacy wciąż bowiem za mało interesują się tą usługą. Nie wiedzą, czy mają w domu dostosowany do jej odbierania telewizor lub dekoder, a kiedy decydują się go kupić, często nie potrafią wybrać właściwego.
3 miliony gospodarstw może potrzebować dotacji na dekoder – według danych rządu z 2010 roku
Jak się dowiedzieliśmy, równolegle rozpatrywany jest pomysł sprzedawania dekoderów w placówkach Poczty Polskiej tym, którzy płacą abonament. – Za wcześnie, by mówić o szczegółach – mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.