Internauci krytykują w sieci nC+

Facebookowy antyfanpage forum antynC+ ma już 9 tys. „lubiących go" użytkowników. Konkurenci nC+ zarzekają się, że nie mają z tym projektem nic wspólnego, założyciel zapewnia, że jest zawiedzionym klientem

Publikacja: 25.03.2013 15:41

Internauci krytykują w sieci nC+

Foto: ROL

- Nie podoba Ci się to co robi z nami nC+? Dołącz do grona niezadowolonych klientów - Twój wpis na oficjalnym profilu nc+ i tak usuną! – reklamuje się profil Anty nC+ na Facebooku, który od chwili uruchomienia platformy nC+ (21 marca) zdążył przyciągnąć już ponad 9 tys. facebookowych „lubisiów".

Dotychczasowi abonenci platform „n" i Cyfry+ zamieszczają na profilu zdjęcia dokumentów, jakie dostają od operatora nowej platformy, ale przede wszystkim utyskują na nowa ofertę, która nie tylko zdaniem klientów, ale także analityków, wypada na rynku dosyć drogo (najtańszy pakiet kosztuje 39 zł, najdroższy – 199 zł, a żeby mieć dostęp do wszystkich sportowych relacji, jakie mają w ofercie kanały nC+, trzeba zapłacić miesięcznie 119 zł).

Na profilu są też cytowane anonimowe maile byłych pracowników Cyfry+. Niezależnie od inicjatywy na Facebooku, w Internecie działa też forum poświęcone nC+. Internauci wymieniają się na nim opiniami po rozmowach z infolinią nC+, tłumaczą sobie zawiłości w umowach oraz dyskutują na temat nowej oferty.

Portal ruszył od razu w dzień startu nC+, a profil na Facebooku jest regularnie prowadzony. Konkurencja nC+ wymieniana na forum jako alternatywa dla nC+ zdecydowanie zaprzecza jednak, żeby miała cokolwiek wspólnego zarówno z forum, jak i ze stroną na Facebooku. Zaprzeczyła temu zarówno Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu, jak i biuro prasowe sieci kablowej UPC Polska.

Założyciel profilu i jego administrator nie podaje swoich danych. Nadmienia tylko, że jest studentem dziennikarstwa z Poznania. Po co ją założył? - Głównym impulsem założenia tego konta było nadmierne usuwanie nieprzychylnych komentarzy odnośnie nowej oferty na oficjalnym profilu nC+ co dotknęło również mnie - ich klienta. My od początku istnienia nie usunęliśmy ani jednego wpisu i nie zamierzamy tego robić. Rażące też jest nierzetelne przygotowanie konsultantów na obsługę klienta oraz śmieszne oferty, które są średnio o 50 zł droższe od dotychczasowych – wylicza.

nC+ się z tymi zarzutami nie zgadza. – Dziwią nas zarzuty o usuwanie komentarzy, bo mamy też własne forum na Facebooku i stronę internetową stworzoną dla klientów, na których pojawiają się i pozytywne i negatywne komentarze, a nasi eksperci udzielają tam odpowiedzi na wszystkie zapytania. Nie rozumiem więc, po co powstało kolejne – mówi „Rz" Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający agencji PR Ciszewski MSL, która obsługuje nC+. Firma na razie nie planuje żadnych działań przeciwko forum.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie