Przełom sierpnia i września to okres, w którym operatorzy telekomunikacyjni szczególnie mocno walczą o zainteresowanie rodziców uczniów i kieszenie studentów. W ubiegłym roku właśnie w takim momencie na rynek weszła nowa marka – Virgin Mobile. W tym roku na debiut nowego gracza się nie zanosi. W większym stopniu niż w latach poprzednich walka o budżety rozegra się za pomocą usługi szybkiego mobilnego dostępu do Internetu. Według analityków zaleją nas laptopy, tablety i inne urządzenia domowe.
Gorący wrzesień
Operatorzy też już zapowiadają marketingową batalię. Z informacji „Rz" wynika, że T-Mobile Polska do końca miesiąca ogłosi, w jaki sposób będzie rozwijać usługi w najnowszej technologii – LTE.
– Podjęliśmy już decyzję w tej sprawie – mówi Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska, nie zdradzając szczegółów. O operatorze może być więc głośniej we wrześniu.
W tym samym miesiącu z internetowego letargu przebudzić może się również Play, który przez ostatnich kilkanaście miesięcy nie walczył aktywnie o użytkowników usługi mobilnego dostępu do Internetu, czekając na częstotliwości dla technologii LTE.
– Mamy wiele interesujących planów. Nie mogę powiedzieć, kiedy i co się wydarzy... Nie ujawniamy planów na jesień – mówił niedawno w wywiadzie udzielonym „Rz" Joergen Bang-Jensen, prezes Playa.