Najwięcej internautów – 19,88 mln - korzystało w kwietniu z witryn Grupy Google (to o 0,12 proc. więcej niż miesiąc wcześniej).To 92,1 proc. wszystkich internautów w Polsce. Kolejny w zestawieniu badania Megapanel PBI/Gemius był Facebook.com z 16,1 mln tzw. real userów (spadek miesiąc do miesiąca o 0,35 proc.), a następny: należący do Google Youtube.com: 15,49 mln użytkowników, czyli 71,7 proc. wszystkich internautów (o 0,16 proc. mniej niż przed miesiącem).

Za nimi plasowały się Grupa Allegro-GG z 15,2 mln użytkowników (spadek o 4,1 proc. w porównaniu z marcem), Grupa Onet-Ringier Axel Springer (14,93 mln użytkowników, spadek o 0,88 proc.) kolejny miesiąc z rzędu wyprzedzająca nowo powstałą Grupę Wirtualna Polska (14,56 mln użytkowników, spadek o 0,64 proc.), Grupę Gazeta.pl (12,47 mln użytkowników, spadek o 0,77 proc.) i Grupę Interia.pl (12,21 mln użytkowników, spadek o 0,44 proc.). W pierwszej dziesiątce najchętniej odwiedzanych przez internautów grup uplasowały się także Wikipedia.org z 9,8 mln użytkowników, spadek o 2,37 proc. oraz Grupa Polskapresse-Media Regionalne z 8,6 mln użytkowników (spadek o 0,86 proc.).

Najchętniej odwiedzanymi stronami www w kwietniu były w Polsce Google.pl, Facebook.com oraz YouTube.com. Z urządzeń mobilnych najwięcej odsłon internauci generowali natomiast na stronach Grupy WP (14,56 mln), Grupy Onet-RASP (14,93 mln), Grupy Allegro-GG ( 15,2 mln), Grupy Gazeta.pl (12,47 mln) oraz Grupy Interia.pl ( 12,2 mln).