Reklama
Rozwiń
Reklama

"Rzeczpospolita" szybciej na tablecie

„Rzeczpospolita" przyspiesza publikację wydań elektronicznych. ?Od dziś już o godzinie 21 będzie udostępniane jej e-wydanie z datą z dnia następnego.

Publikacja: 22.09.2014 05:58

Z wyprzedzeniem zostanie udostępnione czytelnikom pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej". Jeśli  w wyniku wydarzeń w kraju i na świecie zajdzie potrzeba przygotowania kolejnego wydania gazety, jej wersja elektroniczna będzie aktualizowana.

Wydanie elektroniczne wyprzedza tradycyjne wydanie o kilka godzin, co w przypadku „Rzeczpospolitej", najczęściej cytowanego medium w Polsce, ma szczególną wartość. Materiały redakcyjne przygotowywane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej" są szeroko komentowane w innych mediach. Informacja podana naszym czytelnikom z wyprzedzeniem pozwala być zawsze o jeden krok przed wszystkimi.

Projekt ma także służyć promowniu wydań elektronicznych dziennika. Z ogólnodostępnych danych wynika, że to ?e-wydania będą najszybciej rosnącym segmentem wydawniczego rynku zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Według prognoz PwC w Polsce przychody z reklam w cyfrowych gazetach utrzymają się w najbliższych latach na stabilnym poziomie (3 mld dol. rocznie), ale przychody ze sprzedaży e-wydań będą bardzo szybko rosły. W 2018 r. sięgną 86 mln dol. (przy  12 mln dol. w ubiegłym roku).

Z badań, jakie MillwardBrown  przeprowadziło na zlecenie Izby Wydawców Prasy, wynika,  że choć obecnie po cyfrowe dzienniki sięga 1,5 proc. Polaków, za pięć lat będzie ich już 26,8 procent.

Reklama
Reklama

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, na rynku ogólnoinformacyjnych dzienników opinii „Rzeczpospolita" w tym roku notuje najwyższą, 49-procentową, dynamikę wzrostu liczby sprzedanych e-wydań. Ich średnia sprzedaż między styczniem a lipcem tego roku wynosiła 7,4 tys. egzemplarzy i stanowiła już 13 procent całej średniej sprzedaży ogółem w tym okresie (56,2 tys. egzemplarzy).

Politykę wydawniczą, jaką wdraża teraz „Rzeczpospolita", od początku tego roku prowadzi już inny dziennik tego samego wydawcy – „Gazeta Giełdy Parkiet". Wydanie „Parkietu" jest udostępniane prenumeratorom w jego wersji elektronicznej dzień wcześniej o godz. 20, co zostało bardzo dobrze przyjęte przez czytelników, którymi są m.in. prezesi spółek giełdowych, doradcy inwestycyjni, maklerzy i inwestorzy.

Z badania przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy wynika, że za cyfrowe wydania dzienników jest w Polsce w stanie płacić już jedna czwarta ankietowanych osób.

Z wyprzedzeniem zostanie udostępnione czytelnikom pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej". Jeśli  w wyniku wydarzeń w kraju i na świecie zajdzie potrzeba przygotowania kolejnego wydania gazety, jej wersja elektroniczna będzie aktualizowana.

Wydanie elektroniczne wyprzedza tradycyjne wydanie o kilka godzin, co w przypadku „Rzeczpospolitej", najczęściej cytowanego medium w Polsce, ma szczególną wartość. Materiały redakcyjne przygotowywane przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej" są szeroko komentowane w innych mediach. Informacja podana naszym czytelnikom z wyprzedzeniem pozwala być zawsze o jeden krok przed wszystkimi.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama